Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 23 van de 23

Onderwerp: Dakdraag systeem

  1. #21
    Henkjan's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    58
    Posts
    5.770
    Kudos
    51
    Land
    Land

    Standaard Re: Dakdraag systeem

    heeft de L geen skizak dan?

    (ik snap t wel van Audi, net zoals de A8 geen omklapbare bank heeft past een schoonmoederkoffer niet bij t imago van de toplimo uiteraard )


    duo quattro's: '83 80quattro, '95 coupé S2 Abt C5

  2. #22

    Standaard Re: Dakdraag systeem

    Ik heb oplossing gevonden. Topspace in Breda (hoofdkantoor van Topspace) kan aangepaste dakdragers voor Audi A8L vanaf 2010 leveren. Zij bestellen originele Audi A8 dakdragers en passen dan de achterste dakdrager aan. De voorste past gewoon er is alleen een (kleine) aanpassing achter nodig. Kost met originele dakdragers 396 Euro. Zeer goed geholpen en dakdragers zitten perfect.
    ____________________________________________
    A6 /4F5 Avant 3.0 TDI QUATTRO Tiptronic
    Luchtvering, Adaptive Cruise Control, Stand- / koeling, Digital TV and more....

  3. #23

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2015
    Posts
    1
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A8

    Standaard Re: Dakdraag systeem

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mclazing Bekijk Berichten
    Ik heb oplossing gevonden. Topspace in Breda (hoofdkantoor van Topspace) kan aangepaste dakdragers voor Audi A8L vanaf 2010 leveren. Zij bestellen originele Audi A8 dakdragers en passen dan de achterste dakdrager aan. De voorste past gewoon er is alleen een (kleine) aanpassing achter nodig. Kost met originele dakdragers 396 Euro. Zeer goed geholpen en dakdragers zitten perfect.
    Zijn de originele dakdragers van Thule? De originele dakdragers van Audi kosten nu €379,-. Topcase vraagt nu €499,-. Best aan de prijs.
    Wat zijn precies de aanpassingen aan de originele drager?

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •