Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Versnellingsbak: storing! Wagen veilig neerzetten

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2018
    Leeftijd
    60
    Posts
    1
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Versnellingsbak: storing! Wagen veilig neerzetten

    Ik reed mijn etron RS-GT de parkeergarage in. Na een uurtje kwam ik terug bij de auto en wilde wegrijden. Dat ging niet, auto gaf melding: Versnellingsbak: storing! Wagen veilig neerzetten.
    Na een boel zoekwerk kwam ik erachter dat het probleem werd veroorzaakt door het auto-volgsysteem. Deze beveiligt de auto op afstand en gaat in blokkeerstand als er geen netwerkverbinding tot stand gebracht kan worden! Met behulp van de APP van het beveiligingssysteem de blokkade weer kunnen opheffen.
    Blij dat het geen echt mankement was, maar wel vervelend: heb vervangend vervoer moeten regelen, auto kan in de parkeergarage niet eens opgehaald worden met sleepwagen!
    Hoop dat iemand hier iets aan heeft. Schijnt vaker voor te komen bij elektrische auto's in combinatie met beveiliging.

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2021
    Posts
    3
    Kudos
    0
    Auto
    Audi E-Tron Sportback GT
    Land
    Land

    Standaard Re: Versnellingsbak: storing! Wagen veilig neerzetten

    Hier in drie weken tijd dezelfde melding, een keer zelfs in de spits tijdens het inhalen. Daarvoor 1,5 jaar probleemloos... (op de bekende warmtepomp problemen na). Garage heeft nog geen oplossing. Auto staat intussen al 1,5 week bij de garage.

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2021
    Posts
    3
    Kudos
    0
    Auto
    Audi E-Tron Sportback GT
    Land
    Land

    Angry Re: Versnellingsbak: storing! Wagen veilig neerzetten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kees67 Bekijk Berichten
    Hier in drie weken tijd dezelfde melding, een keer zelfs in de spits tijdens het inhalen. Daarvoor 1,5 jaar probleemloos... (op de bekende warmtepomp problemen na). Garage heeft nog geen oplossing. Auto staat intussen al 1,5 week bij de garage.
    Aanvulling: intussen is de analyse uitgevoerd en blijkt dat units van de hoogvoltaccu defect zijn. Daardoor kan de auto niet geladen worden en werkt de aandrijving niet meer...

User Tag List

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •