Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 24 van de 24

Onderwerp: Welke laadpaal?

  1. #21

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2012
    Posts
    19
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Welke laadpaal?

    Heb ook een 11kw lader Met 3x25 aansluiting. Is dit jaar een keer fout gegaan toen waarschijnlijk de waterkoker, koelkast en vriezer met close in boiler allemaal aanstonden/sloegen met de etron aan de lader. Toen sprong er een fase uit. Sinds dien na hond uitlaten om 2230 auto aan de lader. Al is hij nagenoeg leeg altijd vol om 7 uur sochtends. Is mij die 500 euro niet waard om andere aansluiting te nemen.

  2. #22

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2020
    Leeftijd
    61
    Posts
    16
    Kudos
    0
    Auto
    Audi E-Tron Quattro

    Standaard Re: Welke laadpaal?

    Dank voor je reactie. Ja, je hebt wel gelijk. 22 kw is overkill. Ben ondernemer en heb al een elektrische Nissan Evalia rondrijden die een zeer lage km-range (max 180 km) heeft en maar maximaal 7,2 kw kan laden. Onze chauffeur heeft daardoor weleens de bekende stress verschijnselen, omdat hij er dagelijks mee rijdt. Ik heb mij daardoor een beetje laten leiden, terwijl ik met mijn E tron daar geen last van zal hebben. Het is dus overbodige luxe en inderdaad kostbaar vanwege vaste jaarlijkse Stedin kosten. Omdat ik alle voorbereidingen en voorzieningen door een elektricien heb laten aanleggen en ik de jaarlijkse kosten via de zaak betaal, koester ik deze "overbodige" luxe maar. Ik kan nu zeggen: ik heb een FASTNED aansluiting thuis

  3. #23
    DH72's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2011
    Posts
    46
    Kudos
    0
    Auto
    Audi E-Tron Quattro
    Land
    Land

    Standaard Re: Welke laadpaal?

    Voor mij is 11kW laden meer dan genoeg. Na een nachtje laden kan ik hiermee elke ochtend een volle accu hebben.

    Sent from my SM-G986B using Tapatalk
    e-tron 50 Quattro Launch Edition Plus (7/2020)
    A4-B9 (2016), A4-B8 (2013), A4-B8 (2011), A4-B8 (2009)

  4. #24

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2013
    Posts
    712
    Kudos
    0
    Auto
    Audi E-Tron Quattro
    Land
    Land

    Standaard Re: Welke laadpaal?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jimetron Bekijk Berichten
    Dank voor je reactie. Ja, je hebt wel gelijk. 22 kw is overkill. Ben ondernemer en heb al een elektrische Nissan Evalia rondrijden die een zeer lage km-range (max 180 km) heeft en maar maximaal 7,2 kw kan laden. Onze chauffeur heeft daardoor weleens de bekende stress verschijnselen, omdat hij er dagelijks mee rijdt. Ik heb mij daardoor een beetje laten leiden, terwijl ik met mijn E tron daar geen last van zal hebben. Het is dus overbodige luxe en inderdaad kostbaar vanwege vaste jaarlijkse Stedin kosten. Omdat ik alle voorbereidingen en voorzieningen door een elektricien heb laten aanleggen en ik de jaarlijkse kosten via de zaak betaal, koester ik deze "overbodige" luxe maar. Ik kan nu zeggen: ik heb een FASTNED aansluiting thuis
    Dat is goed geregeld. Maar toch te duur, want de e-tron laadt maximaal met 11 kW (AC).
    Maar ik begrijp dat je zaak het goed kan betalen. Houden zo!

    EDIT:
    Het maakt overigens weer heel goed duidelijk dat er eigenlijk niet slechts één "ideale" oplossing is. Het is altijd afhankelijk van de persoonlijke situatie.
    Laatst gewijzigd door Caravaca de la Cruz; 08-11-20 om 11:10.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

User Tag List

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •