Resultaten 1 tot 4 van de 4

Standaard Geen verbinding met e-tron; geen voertuigupdates & bediening op afstand niet mogelijk

Vorige week heb ik mijn nieuwe auto mogen ophalen bij de dealer: een Audi e-tron 55 Quattro. Wat een fantastische wagen!

Bij aflevering de Audi Connect services geactiveerd en ik had direct verbinding met de auto. Maar na de eerste rit is er geen enkele keer meer verbinding gemaakt met de auto. Zowel in de app als in mijn online omgeving zie ik staan dat de laatste verbinding dateert van de dag van de oplevering.

De online diensten (google maps navigatie, nieuws, weer etc.) in de auto werken wel gewoon. Lijkt me dus niet direct een probleem in/van de auto.

Iemand enig idee hoe ik ervoor kan zorgen dat de verbinding weer hersteld wordt?

Alvast bedankt voor het meedenken!
      Laatst gewijzigd door nelen; 01-11-19 om 14:21.

Standaard Re: Geen verbinding met e-tron; geen voertuigupdates & bediening op afstand niet mogelijk

Bij een nieuwe auto? Ik had al bij de dealer gestaan, laat ze het daar maar uitzoeken.
      WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

Algemeen Auto Social
      Sinds
      11 2019
      Kudos
      0
      Auto
      Audi E-Tron Quattro

Standaard Re: Geen verbinding met e-tron; geen voertuigupdates & bediening op afstand niet mogelijk

Bij mij hetzelfde probleem!
      Heb de e-tron nu bijna 2 mnd. Heel tevreden maar waar ik gestoord van wordt is de myAudi app.
      De connectie is met grote regelmaat weg, de laatste weken steeds vaker!
      ik wil oa. vanuit huis de voorverwarmingstimer instellen, komt ten goede aan het bereik: lukt dus meestal niet.
      Ergerlijk.
      Na de vakantie ga ik dit maar eens bij Audi aankaarten.

Algemeen Auto Social
      Sinds
      08 2019
      Leeftijd
      38
      Kudos
      0
      Auto
      Audi RS5
      Land
      Land

Goeienavond,

Ik heb hetzelfde probleem en heb contact gezocht met de Audi dealer, er schijnen problemen met de app te zijn waar en Audi AG Duitsland zou hier mee bezig zijn.

Groet Arjon

User Tag List

Forum Rechten