Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Resultaten 41 tot 45 van de 45

Onderwerp: Vocht in camera-spiegels / Virtual Mirrors

  1. #41

    Standaard Re: Vocht in camera-spiegels / Virtual Mirrors

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Razayan Bekijk Berichten
    Gezien de recente reacties ga ik er vanuit dat dit nog steeds een probleem is met vervangen spiegels?

    Geldt dit dan alleen voor de e-tron of ook voor de Q8 e-tron? Die worden namelijk nog steeds geleverd met deze spiegels..

    Nieuwsgierig omdat ik in de markt ben voor een tweedehands e-tron.. Benieuwd of ik de occasions met virtual mirrors moet laten staan

    Verstuurd vanaf mijn SM-S906B met Tapatalk
    Niet doen!!! Neem een auto met normale spiegels!! Het ziet er leuk uit maar is echt niks waard!! Waardeloos klote spul is het!! Echt niet aan beginnen!!
    Groetjes van een ervaringsdeskundige 😝🤣

  2. #42
    Razayan's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2017
    Leeftijd
    30
    Posts
    87
    Kudos
    0
    Auto
    Audi E-Tron
    Land
    Land

    Standaard Re: Vocht in camera-spiegels / Virtual Mirrors

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Denlingen Bekijk Berichten
    Niet doen!!! Neem een auto met normale spiegels!! Het ziet er leuk uit maar is echt niks waard!! Waardeloos klote spul is het!! Echt niet aan beginnen!!
    Groetjes van een ervaringsdeskundige 😝🤣
    Bedankt voor je reactie. Ondanks dat het internet niet echt volstaat met deze problemen, waag ik mezelf er maar niet aan. Een verkoper waar ik kwam kijken zei dat het probleem was verholpen met nieuwe camera's. Toch lees ik her en der dat er mensen zijn met nieuwe camera's waar het probleem weer voorkomt, zelfs in 2024.... Ik heb van de week op de zoeksites alle "favorieten" met VM verwijderd en zoek nu alleen nog maar naar normale spiegels.
    | Audi A1 Sportback 1.0 | Nano Grey | 2017 | Adrenalin | Verkocht
    | Audi A6 Avant 2.0 | Glacier White | 2013 | Air Ride Performance V2 | Verkocht
    | Audi e-tron 55 Quattro | Mythos Black | 2019 | Advance Pro Line Plus |

  3. #43

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2012
    Leeftijd
    44
    Posts
    234
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S5

    Standaard Re: Vocht in camera-spiegels / Virtual Mirrors

    Is het niet mogelijk om normale spiegels te monteren? Zal misschien wel wat kosten, maar scheelt je een hoop ergernis... (En veiliger)
    Laatst gewijzigd door snappaz; 19-02-24 om 20:38.

  4. #44

    Standaard Re: Vocht in camera-spiegels / Virtual Mirrors

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door snappaz Bekijk Berichten
    Is het niet mogelijk om normale spiegels te monteren? Zal misschien wel wat kosten, maar scheelt je een hoop ergernis... (En veiliger)
    Heb ik ook voorgesteld, is ook goedkoper voor Audi zelf, maar omdat je auto in de fabriek wordt afgeleverd met bepaalde opties worden ook de updated hierop afgestemd.
    Dus als ze de auto ombouwen naar normale spiegels krijgen zij een foutmelding.
    Ik zei ookal nou dan passen ze de configuratie toch aan in de fabriek naar normale spiegels….??
    Nou dat was dus iets te simpel gedacht van mij zo makkelijk was dit allemaal niet..🤦🏼*♂️.
    Spijt als haren op m’n hoofd van deze……….optie!!!

  5. #45

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2012
    Leeftijd
    44
    Posts
    234
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S5

    Standaard Re: Vocht in camera-spiegels / Virtual Mirrors

    Even vragen bij iemand die retrofits uitvoert. Audi dealers kunnen veel beweren.. (Weet ik uit ervaring)


Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

User Tag List

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •