Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 40 van de 47

Onderwerp: Functions on Demand

  1. #21

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2020
    Posts
    12
    Kudos
    0
    Auto
    Audi E-Tron Quattro
    Land
    Land

    Standaard Re: Functions on Demand

    Hier ook geprobeerd en gelukt; uitgelogd en daarna over naar Duitstalig.
    Lichtpakket en parkeerhulp geïnstalleerd.

  2. #22

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2018
    Posts
    10
    Kudos
    0
    Auto
    Audi E-Tron Quattro

    Standaard Re: Functions on Demand

    Voor de mensen die liever de FOD mogelijkheden in het Nederlands lezen: als je het land instelt op België krijg je vanaf heden alles netjes in het Nederlands te zien.

  3. #23

    Standaard Re: Functions on Demand

    Blijft de aankoop ook ingesteld als je de app weer in het Nederlands zet?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  4. #24

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2020
    Leeftijd
    31
    Posts
    7
    Kudos
    0
    Auto
    Audi E-Tron Quattro
    Land
    Land

    Standaard Re: Functions on Demand

    Ja, zeker! Ik heb beide opties (matrix en E-tron verlichting) al gekocht en geïnstalleerd. Ik gebruik verder alles in het Nederlands, dus zowel de app als de website. Werkt top!

  5. #25

    Standaard Re: Functions on Demand

    Opmerkelijk, ik heb het zowel via de website als via de app geprobeerd maar ik kreeg geen lijst met opties wanneer ik mijn taal aanpas. Hij geeft aan dat er voor mijn e-tron niets beschikbaar is wanneer ik "Zum shop" ga. Even wachten nog tot ze het dan in NL lanceren.


  6. #26
    DH72's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2011
    Posts
    46
    Kudos
    0
    Auto
    Audi E-Tron Quattro
    Land
    Land

    Standaard Re: Functions on Demand

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Achilles Bekijk Berichten
    Voor de mensen die liever de FOD mogelijkheden in het Nederlands lezen: als je het land instelt op België krijg je vanaf heden alles netjes in het Nederlands te zien.
    Plus dat de Belgische shop na de trialmaand ook opties per maand geeft, in het Duits kan dst niet

    Sent from my SM-G986B using Tapatalk
    e-tron 50 Quattro Launch Edition Plus (7/2020)
    A4-B9 (2016), A4-B8 (2013), A4-B8 (2011), A4-B8 (2009)

  7. #27

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2020
    Posts
    12
    Kudos
    0
    Auto
    Audi E-Tron Quattro
    Land
    Land

    Standaard Re: Functions on Demand

    Het is deze week misschien aangepast; ik kan via de Duitse instelling niet meer verlengen.
    Daarnaast viel mij op dat het in Duitsland goedkoper is dan in België.

  8. Ad
  9. #28
    DH72's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2011
    Posts
    46
    Kudos
    0
    Auto
    Audi E-Tron Quattro
    Land
    Land

    Standaard Re: Functions on Demand

    Met MyAudi is het Duits zie ik nog steeds de shop en kan ik extras kopen. Prijzen zijn inderdaad goedkoper in het Duits, had ik nog niet eerder opgemerkt. Dank voor de tip

    Sent from my SM-G986B using Tapatalk
    e-tron 50 Quattro Launch Edition Plus (7/2020)
    A4-B9 (2016), A4-B8 (2013), A4-B8 (2011), A4-B8 (2009)

  10. #29

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2013
    Posts
    712
    Kudos
    0
    Auto
    Audi E-Tron Quattro
    Land
    Land

    Standaard Re: Functions on Demand

    Misschien door lagere btw? Normaal 19% ipv onze 21% en tot 1 januari 2021 nog lager op 16%.

  11. #30

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2020
    Posts
    12
    Kudos
    0
    Auto
    Audi E-Tron Quattro
    Land
    Land

    Standaard Re: Functions on Demand

    Ik zie de opties inderdaad ook en kan verder klikken maar de betalingsafhandeling stopt steeds; dit geldt overigens ook als het omzet naar Belgisch....

  12. #31

    Thumbs up Re: Functions on Demand

    Zojuist ook via de Belgische site de Matrix + lichtpakket aangeschaft en super tevreden mee. In eerste instantie de testmaand voor 1€ gestart - maar vind de maandelijkse kosten wat hoog voor de betreffende functies. Ben benieuwd of iemand weet of dit niet gewoon functies zijn die in de OBD config geactiveerd kunnen worden. Iemand daar ervaring mee?

  13. #32

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2018
    Posts
    10
    Kudos
    0
    Auto
    Audi E-Tron Quattro

    Standaard Re: Functions on Demand

    Nou, het is eindelijk zover! Nu ook FOD in de Nederlandse app beschikbaar 😃

  14. #33

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2012
    Posts
    19
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Functions on Demand

    Niets beschikbaar voor mijn auto. Denk omdat ik matrix, Apple car play en DAB er al op heb zitten.
    Laatst gewijzigd door Lier; 24-11-20 om 12:40.

  15. #34

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2020
    Posts
    12
    Kudos
    0
    Auto
    Audi E-Tron Quattro
    Land
    Land

    Standaard Re: Functions on Demand

    Vanaf vandaag in mijn NL app verschenen en dus beschikbaar.

  16. #35

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2013
    Leeftijd
    55
    Posts
    11
    Kudos
    0
    Auto
    Audi E-Tron Quattro
    Land
    Land

    Standaard Re: Functions on Demand

    Vandaag mijn Matrix verlichting aangezet. Even gezocht op diverse landen en uiteindelijk gekocht via Luxemburg. 4 jaar wat in Ned niet mogelijk is kon daar wel.

  17. #36
    DH72's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2011
    Posts
    46
    Kudos
    0
    Auto
    Audi E-Tron Quattro
    Land
    Land

    Standaard Re: Functions on Demand

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Quijas Bekijk Berichten
    Vandaag mijn Matrix verlichting aangezet. Even gezocht op diverse landen en uiteindelijk gekocht via Luxemburg. 4 jaar wat in Ned niet mogelijk is kon daar wel.
    Vind het raar dat die periodes die per land verschillen...

    Sent from my SM-G986B using Tapatalk
    e-tron 50 Quattro Launch Edition Plus (7/2020)
    A4-B9 (2016), A4-B8 (2013), A4-B8 (2011), A4-B8 (2009)

  18. #37

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2014
    Leeftijd
    39
    Posts
    6
    Kudos
    0
    Auto
    Audi E-Tron Quattro

    Standaard Re: Functions on Demand

    Ook ik heb Matrix licht en lichtpakket als trial versie aangeschaft. Ik zie nu ook bij openen/sluiten van de auto dat de knipperlichten zijwaarts bewegen, erg fancy. Wat me nog niet gelukt is, is het projecteren van mijn eigen bandensporen op de weg (of eigenlijk uberhaupt een verschil zien bij rijden bij donker). klopt het wel dat dit mogelijk is? Of had ik daar een andere optie voor moeten hebben die niet via on demand beschikbaar is.. En wat moet ik doen om het voor elkaar te krijgen? Ik zie in mijn dashboard een grootlicht icoon met een A, maar dit wordt vervolgens niet geactiveerd. Als ik groot licht handmatig bedien, dan gaat ie 'gewoon' aan.

    Minder relevant, maar ik heb ook geen functie in de MMI om bij coming home een animatie te kiezen... Ben vooral benieuwd naar die bandensporen en het niet-verblinden van je tegenliggers.
    Etron 55 business van 3 weken oud..

  19. #38
    DH72's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2011
    Posts
    46
    Kudos
    0
    Auto
    Audi E-Tron Quattro
    Land
    Land

    Standaard Re: Functions on Demand

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door prein Bekijk Berichten
    Ook ik heb Matrix licht en lichtpakket als trial versie aangeschaft. Ik zie nu ook bij openen/sluiten van de auto dat de knipperlichten zijwaarts bewegen, erg fancy. Wat me nog niet gelukt is, is het projecteren van mijn eigen bandensporen op de weg (of eigenlijk uberhaupt een verschil zien bij rijden bij donker). klopt het wel dat dit mogelijk is? Of had ik daar een andere optie voor moeten hebben die niet via on demand beschikbaar is.. En wat moet ik doen om het voor elkaar te krijgen? Ik zie in mijn dashboard een grootlicht icoon met een A, maar dit wordt vervolgens niet geactiveerd. Als ik groot licht handmatig bedien, dan gaat ie 'gewoon' aan.

    Minder relevant, maar ik heb ook geen functie in de MMI om bij coming home een animatie te kiezen... Ben vooral benieuwd naar die bandensporen en het niet-verblinden van je tegenliggers.
    Etron 55 business van 3 weken oud..
    De functies de je zoekt met betrekking tot animaties en projectie van bandensporen zijn Digital Matrix LED, daarvoor is andere hardware in de auto nodig. Met de FoD kan je gewone Matrix LED krijgen, maar die heeft dus niet de bandensporen projectie en animaties die je zoekt.

    Voor wat betreft de grootlichtassistant (grootlicht icoon met A), als de A in je dashboard staat dan heb je de functie geactiveerd. Mijn ervaring is dat het vooral goed werkt als het buiten echt donker is, en met de verlichting van het NL wegennet is het dat vaak niet. Toen ik het in Duitsland en Oostenrijk gebruikte werkte het echt top. Als grootlicht (automatisch) aan gaat wordt dat icoontje blauw. Ik ga het vooral kortstondig aanzetten via FoD als ik in de winter naar landen ga waar het wegennet echt donker is, in NL en in de zomer vind ik het overbodig (behalve dan de dynamische knipperlichten, die blijf ik cool vinden )
    e-tron 50 Quattro Launch Edition Plus (7/2020)
    A4-B9 (2016), A4-B8 (2013), A4-B8 (2011), A4-B8 (2009)

  20. #39

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2014
    Leeftijd
    39
    Posts
    6
    Kudos
    0
    Auto
    Audi E-Tron Quattro

    Standaard Re: Functions on Demand

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DH72 Bekijk Berichten
    De functies de je zoekt met betrekking tot animaties en projectie van bandensporen zijn Digital Matrix LED, daarvoor is andere hardware in de auto nodig. Met de FoD kan je gewone Matrix LED krijgen, maar die heeft dus niet de bandensporen projectie en animaties die je zoekt.

    Voor wat betreft de grootlichtassistant (grootlicht icoon met A), als de A in je dashboard staat dan heb je de functie geactiveerd. Mijn ervaring is dat het vooral goed werkt als het buiten echt donker is, en met de verlichting van het NL wegennet is het dat vaak niet. Toen ik het in Duitsland en Oostenrijk gebruikte werkte het echt top. Als grootlicht (automatisch) aan gaat wordt dat icoontje blauw. Ik ga het vooral kortstondig aanzetten via FoD als ik in de winter naar landen ga waar het wegennet echt donker is, in NL en in de zomer vind ik het overbodig (behalve dan de dynamische knipperlichten, die blijf ik cool vinden )
    Dat dacht ik al, Dan ga ik dat inderdaad ook enkel bij een wintersport vakantie of zo aanzetten (als dat ooit weer kan). dank voor de bevestiging!

  21. #40

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2016
    Posts
    11
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 Cabrio

    Standaard Re: Functions on Demand

    Ik heb vandaag een nieuwe update van de app op mijn iPhone gekregen vandaag en (in Belgie) nuis ineens mijn FOD leeg? vroeger stond er Matrix Led en verlichting functie pakket.
    Ik kreeg wel bericht dat ik inloggde bij de D'ieteren winkel maar ik zie ook niet hoe ik inlog op een andere winkel?

    Is dit nog bij iemand?

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

User Tag List

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •