Resultaten 1 tot 9 van de 9

Onderwerp: Levertijden E-tron

  1. #1

    Standaard Levertijden E-tron

    Hallo allemaal,

    Weet iemand wat ongeveer de levertijden zijn van een audi e-tron?

    Groet,
    Kuwerti

  2. #2
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.122
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: Levertijden E-tron

    Ja, de dealer
    Normaal is levertijd bij Audi 8 tot 10 weken. Maar de dealer krijgt iedere week een uitgebreid communiqué met allerlei restricties en vertragingen per model en motorisatie.
    Met een vleugje glazen bol, want als er nieuwe lockdown in België komt, is alles weer onvoorspelbaar.
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  3. #3

    Standaard Re: Levertijden E-tron

    ik zal vanmiddag eens langsgaan,

    Wat mij trouwens opvalt in de configurator is dat ik eigenlijk nergens de optie 'schuifdak' kan kiezen . dat is toch niet standaard in de e-tron??

  4. #4
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.122
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: Levertijden E-tron

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kuwerti Bekijk Berichten
    Wat mij trouwens opvalt in de configurator is dat ik eigenlijk nergens de optie 'schuifdak' kan kiezen . dat is toch niet standaard in de e-tron??
    De hele samenstelling van de e-tron is 'uitgekleed'. Simpele snelle blik op de omschrijvingen bij de 'editions' in de configurator bevat jouw antwoord: Panoramadak is standaard inbegrepen bij Business Edition Plus en bij S edition. Op de simpelere 'editions' niet als losse optie bestelbaar.

    De configurator is lang niet altijd foutloos... Op de site kun je ook de prijslijst downloaden, die is meer zeker. En meest zeker is officiële offerte uit het dealersysteem... Blijft beetje sneu dat er zo vaak en zo veel fouten her en der staan Maar met idioot veel keuzemogelijkheden ook bijna onmogelijk om het goed te doen.
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  5. #5

    Standaard Re: Levertijden E-tron

    Hoi @ketelapper. Dank voor jhe antwoord en het is nu duidelijk. gisteren even bij de dealer langs geweest. als ik hem deze week bestel is de e-tron er in week 48.
    (dus 10 weken momenteel)
    wat de delar mij niet kon vertellen trouwens is of de er in de business edition een adaptive cruise control zit (automatisch achter je voorganger aan rijden) weet jij dat? nog twee vragen: Heeft het zin om bij verschillende dealers prijzen op te vragen en wat is een goede en goedkope leasemaatschappij voor de audi?
    nogmaals bedankt,
    Kuwerti


  6. #6
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.122
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: Levertijden E-tron

    Nou, beetje flapdrol lapzwans dealer dan De prijslijst is niet zo heel moeilijk te lezen. Adaptive cruise control is onderdeel van 'Assistentiepakket Tour'. Dit is standaard op Business edition plus en op S edition. NIET los bestelbaar als optie, dus op de Business edition zit géén adaptive cruise control.

    Prijs opvragen bij verschillende dealers maakt waarschijnlijk geen verschil. Zeker niet wanneer je de auto niet koopt maar leaset, want dan bepaalt de leasemaatschappij met de dealer de inkoopkorting.

    Over leasemaatschappijen is weinig advies te geven, omdat de voorwaarden vaak enorm uiteen lopen. Ik werk voor mijn bedrijf met mantelovereenkomst met Arval, Leaseplan en Riemersma Leasing. Met ieder van hen gelijke voorwaarden afgesproken en dan per auto telkens 'de goedkoopste mag leveren'. Leaseplan is nu al anderhalf jaar steevast te duur, Riemersma is met elektrisch scherp (tot nu 4x Tesla, 1x Volvo, 1x Citroën). Op mijn A6 was Arval met grote afstand de goedkoopste.

    Als je nog geen enkel contact of contract met een leasemaatschappij hebt, is het verstandig daar mee te beginnen want je moet wel worden geaccepteerd... Zeg maar BKR-toets op jouw bedrijf.
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  7. #7

    Standaard Re: Levertijden E-tron

    super @ketelapper. ik ga morgen eens informeren. dank je wel.


    wat scheelt dat overigens dan tussen de leasemaatschappijen? is dat tientjes per maand of kan dat wel meer dan 100 euro per maand zijn?
    Laatst gewijzigd door kuwerti; 20-09-20 om 20:11.

  8. Ad
  9. #8
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.122
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: Levertijden E-tron

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kuwerti Bekijk Berichten
    super @ketelapperwat scheelt dat overigens dan tussen de leasemaatschappijen? is dat tientjes per maand of kan dat wel meer dan 100 euro per maand zijn?
    Op de meeste auto's die we aanvragen, maximaal €40 per maand verschil tussen hoogste en laagste. Maar met meestal 48 maanden looptijd, toch 2k.

    Op mijn A6 bizar verschil. Goedkoopste Arval €1.895, duurste Leaseplan net boven € 2.300. Contract voor 36 maanden, 65.000km per jaar, A6 diesel van 108k NL nieuwprijs. En mijn contract is erg luxe; alles bij de merkdealer, volledig gelijkwaardig vervangend vervoer, winterbanden op aparte velgen, hoge dekkingen, etc.

    Prijsstunters als directlease.nl e.d. zijn in de basis goedkoper, maar zodra je afwijkt van hun norm en/of extra's in contract vraagt, verdampt het voordeel.
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  10. #9

    Standaard Re: Levertijden E-tron

    Hoi @ketelapper. Dank voor al je info. ik had al duimpje-up gedaan, maar toch nog maar even een berichtje. Ik heb nu bij een aantal leasemaatschappijen een offertevraag uit staan. Ben benieuwd waar ze mee komen (en ik zal de voorwaarden goed bekijken ;-) )

User Tag List

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •