Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Siri Shortcuts | Opdrachten

  1. #1
    Tro's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2020
    Posts
    4
    Kudos
    0
    Auto
    Audi E-Tron Quattro

    Standaard Siri Shortcuts | Opdrachten

    All,

    na gisteren mijn Audi Etron 55 te hebben opgehaald bij de dealer ben ik vandaag druk aan het ontdekken uiteraard.

    iets waar ik niet over heb gelezen op de diverse etron fora en waarschijnlijk recente Apple functionaliteit is, betreft Opdrachten in Siri. Je kunt hiermee via Siri spraakopdrachten voor 3rd party apps lanceren.

    Zonder moeite stel je in dat je op je foon Siri start en roept “start de standverwarming’ om de verwarming direct te starten. Je hoeft de Audi App niet te openen en te zoeken maar de functie in het menu. Audi biedt ongeveer 15 functies aan die je op afstand zou kunnen willen uitvoeren.

    Door dit via Siri te laten uitvoeren kun je opdrachten combineren. Ik denk dat je een ochtendroutine zou kunnen maken die kijkt naar de temperatuur en alleen start als de Temp te laag is. Ik denk dat ik daar de komende dagen eens naar ga kijken.

    je vindt de optie in de Audi app, op de persoonlijke pagina>app instellingen>Siri-shortcuts.

    veel plezier, ik kijk uit naar de use cases die jullie uitwerken.

    Martin

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2020
    Posts
    6
    Kudos
    0
    Auto
    Audi E-Tron Quattro

    Standaard Re: Siri Shortcuts | Opdrachten

    Ik heb al vanaf het begin dat ik de etron heb het probleem dat zodra ik ga rijden, dat de radio uitgaat. Het lijkt zodra de iphone verbinding maakt met draadloos carplay (en dan wordt de audi app gestart op de iphone) er iets van een melding afgespeeld wordt. Maar daarna schakelt de radio niet meer terug aan. Door met siri opdrachten te werken, heb ik het probleem nu omzeild. Ik heb ingesteld zodra de iphone constateerd dat carplay verbonden is, dat hij de tunein app opstart en een radio zender opstart. Misschien dat iemand aan deze tip ook wat heeft.

    De dealer heeft de auto software al een paar keer gereset en met audi contact gehad om bovenstaand probleem op te lossen, maar daar is niets uit gekomen. Dit is het enige wat bij mij helpt. Carplay uitzetten vind ik niets, ik gebruik spotify namelijk ook zeer regelmatig.

User Tag List

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •