Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Ervaring pack Tour, headup display en zetels met ventilatie / massagefunctie

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2021
    Leeftijd
    52
    Posts
    2
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q5

    Standaard Ervaring pack Tour, headup display en zetels met ventilatie / massagefunctie

    Beste e-tron gebruikers,

    Komende week wens ik de prachtige e-tron 55 bestellen, ofwel een Advanded in floret silver ofwel een S-line in Daytona grey
    Graag zou ik julile ervaring vernemen betreffende devolgende opties:

    - Pack Tour. Lljkt me nuttig, met name de adaptieve cruisecontrol, maar ook diversen veiligheidsfeatures. Wel mogelijks wat storingsgevoelig.
    - head up display: is dit werkelijk een meerwaarde in de e tron ?
    - ventilatie (al dan niet met massagefunctie) in de voorzetels, die dienen te voorzien zijn van geperforeerd leder


    Alvast dank,
    Mvg, Luc
    Laatst gewijzigd door LucCoene; 13-06-21 om 08:34.

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2012
    Posts
    19
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Ervaring pack Tour, headup display en zetels met ventilatie / massagefunctie

    Ik heb de S sport stoelen niet de geventileerde. Die zitten voor mij lekker. Lijkt me trouwens heerlijk geventileerde. Had het in mijn Saab en hebben het in de bmw. Tour en head up heb ik wel. HUD vind ik echt onmisbaar. Echt heel mooi. Overigens als je een polarised bril hebt kan je hem beter laten zitten want dan zie je het minder. Tour natuurlijk wel handig.

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2021
    Leeftijd
    52
    Posts
    2
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q5

    Standaard Re: Ervaring pack Tour, headup display en zetels met ventilatie / massagefunctie

    Bedankt!

  4. #4
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.125
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: Ervaring pack Tour, headup display en zetels met ventilatie / massagefunctie

    Mooi vooruitzicht

    Ik rijd vanaf 2013 nu mijn derde Audi met alle veiligheidssytemen. In totaal meer dan 500.000km (over deze drie auto's) en nog nooit storing gehad in welk systeem dan ook.

    Sinds 2019 in huidige A6 stoelventilatie. Nooit meer zonder! Functie is heerlijk, daarbij vind ik het geperforeerde leer (in S-line sportstoelen met contraststiksel) ook nog eens veel mooier ogen dan het kale, gladde leer.

    HUD vind ik zeker mooi, maar zou ver onderaan prioriteitenlijstje staan. En inderdaad zoals al gemeld: bij polarised glazen vooral irritant omdat je hele stukken niet kunt zien dan.
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

User Tag List

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •