Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Porsche charging service Liege

  1. #1
    Tro's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2020
    Posts
    4
    Kudos
    0
    Auto
    Audi E-Tron Quattro

    Standaard Porsche charging service Liege

    Ik ben afgelopen week voor de eerste keer met mijn etron op buitenlandse reis geweest. Terug vanaf ons kantoor in Luxemburg werd door de sat nav ingepland om te laden bij de Porsche dealer in Luik.

    Toen ik daar rond 19 uur arriveerde was natuurlijk het toegangshek gesloten maar tot mijn verbazing staan de 2 350kw laders aan de binnenkant van dat hek. Buiten openingstijden van de dealer heb je hier dus niets aan. Dat is toch zoals men in Vlaanderen zou zeggen, hallucinant…

    wellicht komt het door mijn bestemming en beschikbare laders maar ik krijg tegenwoordig in de app vaak deze Porsche laders voorgesteld. Maar dat blijkt dan toch enorm onbetrouwbaar.

    Gelukkig is er in Luik op 5 km van de dealer een ionity station met 4 laders. Tussen Luik en Luxemburg is het aantal hoc laders dun gezaaid.

    heeft iemand andere ervaringen met dit Porsche laad netwerk? Is er een truc om zijn in de app of sat nav te vermijden?

    groet,

    Martin

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2013
    Posts
    712
    Kudos
    0
    Auto
    Audi E-Tron Quattro
    Land
    Land

    Standaard Re: Porsche charging service Liege

    Welke app is dat?

    Overigens kan je extra laadtijd beter inplannen vlak vóór je afspraak en niet nadat je er weggaat.
    Daarmee voorkom je dat je ergens na sluitingstijd of gewoon midden in de nacht moet laden.
    Maar ik realiseer me dat dat wel in je agenda moet passen.

    Het antwoord op je vraag heb ik helaas niet.
    Ik heb eigenlijk nog nooit Porsche laders gezien in mijn navigatie. Ik zal er eens naar zoeken.
    De Audi (?) app gebruik ik niet.

User Tag List

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •