Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Instellingen opslaan als gebruiker

  1. #1

    Standaard Instellingen opslaan als gebruiker

    Goedemorgen allemaal,

    nieuw hier op het forum, kom van het volvoforum maar heb mijn volvo te koop staan en rij ondertussen een E-tron. Wat een fijne auto! De eerste km'ers zitten erop en tot nog toe zeer tevreden. Switch gemaakt naar volledig elektrisch rijden en heb ook nog een ID3 gekocht.

    Ik ben ingelogd met mijn MMI account en gebruikersprofiel 1 staat geactiveerd. Alles goed opgeslagen en ingelogd. Als ik instap met mijn sleutel bevestigd die ook gebruiker 1. Echter gaat de stoel in een andere stand en ook de buitenspiegels. heb geen idee hoe ik dit moet opslaan en waar dit moet in het menu. Ik heb memory seats en de stand is wel gewoon opgeslagen onder 1 maar onder deze gebruiker zet die toch de stoel anders.

    Hoe kan ik dit aanpassen?

    Foto voor de sfeer:
    audi e tron.jpg

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2023
    Posts
    27
    Kudos
    0
    Auto
    Audi E-Tron

    Standaard Re: Instellingen opslaan als gebruiker

    Ga dit even volgen, heb mijn E-tron ook net 200km en heb het gevoel dat ik heel veel moet gaan leren. Bijvoorbeeld hoe wis je telefoons uit de telefoonlijst. Zal simpel zijn maar toch

  3. #3

    Standaard Re: Instellingen opslaan als gebruiker

    De reacties zijn helaas niet wild....
    Is het een idee om een "beginners" sticky post te maken waar alle tips en vragen van nieuwe eigenaren in komen te staan?

  4. #4
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.809
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Instellingen opslaan als gebruiker

    Dat wordt niet overzichtelijk. Er zijn niet veel eigenaars hier, dus ook niet veel ervaringen.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  5. #5

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2013
    Posts
    714
    Kudos
    0
    Auto
    Audi E-Tron Quattro
    Land
    Land

    Standaard Re: Instellingen opslaan als gebruiker

    Een oud topic, maar het antwoord op de oorspronkeleijke vraag:
    In de deur zie je (beneden) een knop "Set".
    Druk die in en vervolgens op knop "1" of "2".
    Je instellingen worden dan bewaard.

    Als iemand ooit je instellingen wijzigt, dan kan je altijd terug door op "1" of "2" te drukken.


User Tag List

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •