Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: MMI BT disconnect regelmatig

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2010
    Leeftijd
    47
    Posts
    5
    Kudos
    0
    Auto
    Audi E-Tron

    Standaard MMI BT disconnect regelmatig

    Hallo allemaal,

    Ik heb een E-tron 2019 met issues met MMI. BT verbinding wordt om de haverklap verbroken en dan weer verbonden.
    Soms tijdens een gesprek en het gebruik met Apple carplay is dan ook niet fijn.

    Ik heb op diverse fora gezocht, maar kom eigenlijk nergens tot een duidelijk conclusie, of ik lees niet goed :-).

    Wie oh wie heeft tips waar ik kan zoeken.

  2. #2
    Hettijo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2012
    Leeftijd
    54
    Posts
    50
    Kudos
    0
    Auto
    Audi E-Tron
    Land
    Land

    Standaard Re: MMI BT disconnect regelmatig

    Als ik het zo lees is je BT module stuk of heeft een reset nodig. Je kunt naar de dealer maar er zijn hier op het forum een hoop mensen die je met IT zaken vaak veel beter kunnen helpen😇
    Audi e tron Quattro 55 advanced plus
    MINI electric

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2013
    Posts
    7
    Kudos
    0
    Auto
    Audi E-Tron Quattro

    Standaard Re: MMI BT disconnect regelmatig

    Klinkt mij erg bekend. Heb zelf ook een E-tron 2019 waarbij Carplay vaak wegviel tijdens het bellen enzo. De telefoon houdt wel verbinding dus je bent nog steeds in gesprek maar je hoort de andere persoon niet, omdat je telefoon niet op de speaker staat.

    De dealer (Wittebrug Den Haag) heeft toen een update gedaan, sindsdien bijna geen problemen meer, zowel verbonden via USB C of draadloos Carplay. De dealer liet mij wel een lijstje zien met Apple telefoons die formeel niet of minder goed werden ondersteund, maar ik kreeg geen kopie daarvan, dat was uitsluitend voor intern gebruik. De iPhone X en Xs blijken vaker uit de vallen. De modellen vanaf de iPhone 11 zouden geen problemen moeten hebben.

User Tag List

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •