Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: MyAudi app werkt niet

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2022
    Posts
    3
    Kudos
    0
    Auto
    Audi E-Tron

    Standaard MyAudi app werkt niet

    Hallo,

    Ik heb. een Audi Etron 55 (import) en MyAudi app werkt niet.

    Ik ben aangemeld als hoofdgebruiker en voertuig is volgens de website bij functies verbonden.
    Alle functies staan ook aan. Alle rechten zijn zoals ze zouden moeten zijn.


    Bij de app zie ik echter helemaal niets. Zowel bij Accu ? ; Laadplanning ? ; Klimaatregeling ?; Ritgegegevens ?
    Druk ik op het vraagteken krijg ik de (standaard)melding :"De service is niet beschikbaar voor u omdat u niet over de benodigde rechten beschikt of omdat de auto in de werkplaatsmodus is geactiveerd. "

    Voertuigmeldingen ?
    Momenteel geen informatie beschikbaar.
    Druk ik op het vraagteken krijg ik de (standaard)melding :"Service gedeactiveerd, Verbind voor activering uw hoofdgebruikersaccount met het voertuig en voer uw voertuigcode in het voertuig in. " Dit is uiteraard gedaan.

    Hoofdgebruiker is actief. Alle functies staan aan.


    Er moet ook wel degelijk een verbinding zijn, want als de auto via de stekker vol geladen is krijg ik hiervan op mijn iPhone (met laatste software) een popupmelding.

    Heeft iemand een idee wat er aan de hand is/kan zijn. Ik heb de app inmiddels al meerdere malen verwijderd en opnieuw geïnstalleerd , maar zonder resultaat.

    Wat gaat er niet goed /wat zie ik over het hoofd of doe ik niet goed?

    Hoop dat een van jullie me kan helpen, want met dit weer wil je graag de auto vooraf koelen.

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2023
    Posts
    4
    Kudos
    0
    Auto
    Audi E-Tron

    Standaard Re: MyAudi app werkt niet

    Ik had ook in eerste instantie dat er geen connectie gemaakt kon worden tussen mijn telefoon (audi app) en de auto. Uiteindelijk heb ik mijn telefoon gepaired (blue tooth) met de auto, en sindsdien geen problemen meer met connectie. Daarnaast heb ik ook de WLAN van de auto opgeslagen op mijn mobiel (maar die is buiten de auto niet zichtbaar, dus vraag me af of dit wel iets doet). Hopelijk werkt dit voor jou.

    update: heb net bij "instellingen - prive sfeer" de auto in prive-sfeer gezet. Prompt kon ik in de audi app niks meer van de audi zien. Weer terug gezet en ook de audi app werkte weer.
    Laatst gewijzigd door J West; 24-03-23 om 12:45.

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2022
    Posts
    3
    Kudos
    0
    Auto
    Audi E-Tron

    Standaard Re: MyAudi app werkt niet

    Inmiddels is het gelukkig opgelost.
    Bleek uiteindelijk dat er ergens een hick-up bij de server zat.

User Tag List

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •