Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Verkeerslichtherkenning

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2017
    Leeftijd
    49
    Posts
    13
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Verkeerslichtherkenning

    Ik heb m'n Etron 55 nu een jaar en heb net de Audi connect en MMI licentie verlengd.

    Nu is de duitse online shop wat goedkoper (199 vs 215 euro in NL), maar nu zie ik in de .de myaudi shop dat "Ampelinformation" (verkeerslicht herkenning) ook binnenkort afloopt en kan verlengen in de .de shop voor 50 euro voor een jaar.

    Dit is een functie die ik in de .nl myaudi shop helemaal niet terug zie. En het is ook geen functie die ik ooit in actie heb gezien in m'n virtual cockpit.

    Weet iemand hoe dit zit?

    Screen Shot 2022-09-14 at 14.58.55.png

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2020
    Leeftijd
    54
    Posts
    47
    Kudos
    0
    Auto
    Audi E-Tron
    Land
    Land

    Standaard Re: Verkeerslichtherkenning

    De verkeerslichtherkenning werkt ook uitsluitend in steden waar de verkeerslichtinstallaties online gegevens kunnen delen. Vooralsnog zijn dat bij mijn weten alleen Düsseldorf, Ingolstadt en Frankfurt am Main in Duitsland en Salzburg in Oostenrijk.
    In Nederland werkt het (nog) niet, en ik heb ook nog nergens gelezen dat dit binnen afzienbare termijn gaat veranderen.

    Dus tenzij je regelmatig in de bovengenoemde steden komt is het voorlopig een nutteloze optie.

  3. #3
    MaartenS1981's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2009
    Posts
    6.534
    Kudos
    151
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Verkeerslichtherkenning

    Die functie werkt in NL ook (nog) niet en in D wel. Vandaar dat hij in NL niet beschikbaar is.
    Wie het laatst lacht, denkt het traagst.....

  4. #4

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2017
    Leeftijd
    49
    Posts
    13
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Verkeerslichtherkenning

    Helder. Ik zag al nieuwsberichten uit 2019 over deze feature, maar is dus niks mee gedaan in NL

User Tag List

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •