Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Massagefunctie stoelen, spiegels inklappen en meer vragen

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2018
    Posts
    14
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Massagefunctie stoelen, spiegels inklappen en meer vragen

    Hallo allemaal,

    Sinds vorige week mijn Etron 55 binnen wat een auto!

    Vraagje:

    - Ik heb comfortstoelen genomen. Ik had gedacht dat er ook massagefunctie inzat..Kan het niet vinden. Wellicht te coderen?
    - Spiegels klappen niet in bij afsluiten, wel als ik het knopje bij de deur draai kan het wel.. Wellicht te coderen?
    - Afsluiten van de auto geen piepje? Wellicht te coderen?
    - ik heb comfortsluiting. Kan je coderen dat als je wegloopt de auto vanzelf afsluit?

  2. #2
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.125
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: Massagefunctie stoelen, spiegels inklappen en meer vragen

    Van harte

    - Ik heb comfortstoelen genomen. Ik had gedacht dat er ook massagefunctie inzat..Kan het niet vinden. Wellicht te coderen?
    Nee, massage en/of ventilatie zijn aparte opties. 'Comfortstoelen' is alleen de vorm en de vulling.

    - Spiegels klappen niet in bij afsluiten, wel als ik het knopje bij de deur draai kan het wel.. Wellicht te coderen?
    Dit zou je in MMI moeten kunnen instellen. Even door alle schermpjes en functies klikken, of instructieboekje raadplegen.

    - Afsluiten van de auto geen piepje? Wellicht te coderen?
    Als je af fabriek alarm als optie hebt (in NL waarschijnlijk standaard inbegrepen), dan kun je dit inderdaad coderen.

    - ik heb comfortsluiting. Kan je coderen dat als je wegloopt de auto vanzelf afsluit?
    (uhm, geen idee)
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

User Tag List

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •