Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 22 van de 22

Onderwerp: Brommend geluid airconditioning

  1. #21

    Standaard Re: Brommend geluid airconditioning

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Heimpies Bekijk Berichten
    De dealer (PON Barneveld) zegt dat het een producteigenschap is. Het hoort er gewoon bij. Het ligt ook aan de instelling van het klimaatsysteem. Heb je hem op AUTO staan of niet. Ze zeggen dat ze met meerdere hebben proefgereden en het hebben geprobeerd en dat het geluid bij alle auto’s voorkwam. Ik vind het nog steeds raar en storend. Merk wel dat als het minder koud is, het geluid niet of nauwelijks meer te horen is.

    Ik vind het idd ook raar dat het een producteigenschap is, lijkt me sterk. Hebben ze het wel zelf gehoord en gevoeld? het zou toch echt niet normaal moeten zijn dat het rempedaal zo vibreert... Ik heb denk wel alle opties geprobeerd en bij alles hoor ik het gewoon. Op welke functie zou het moeten staan om het niet te horen?
    Na de eerste reparatie hoorde ik het nog steeds. Daarna ben ik weer langsgeweest en werd aangegeven dat de veertjes verkeerd waren geplaatst (er waren veertjes met hoge spanning en lage spanning die verkeerdom waren gezet bij de eerste reparatie vertelden ze me). Overigens zeiden ze dat het bij een stuk of 5 auto's, nadat ik ben geweest, ook was gerepareerd en die hadden nergens meer last van. Dus die van mij opnieuw in de reparatie. Afgelopen weekend weer koud en ja hoor ik voel en hoorde het nog steeds... zucht....
    idd bij een graad of 7 en hoger hoor en voel ik het ook niet. Misschien ga ik nog wel een keertje langs om te vermelden dat het er nog steeds is bij koud weer, maar krijg er een beetje genoeg van.
    Laatst gewijzigd door naso; 13-03-23 om 09:49.

  2. #22

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2022
    Leeftijd
    48
    Posts
    11
    Kudos
    0
    Auto
    Audi E-Tron

    Standaard Re: Brommend geluid airconditioning

    Ik ook. Hij zou het alleen doen als het systeem op AUTO staat. Stel je hem in op 1,2,3 etc. dan zou het geluid weg moeten zijn. Ze vertelden dat ze met meerdere Etron's die zij hadden staan hebben gereden en dat ze het allemaal 'deden' op deze manier.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

User Tag List

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •