Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Functions on Demand korting tot 21/2/23

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2020
    Leeftijd
    54
    Posts
    47
    Kudos
    0
    Auto
    Audi E-Tron
    Land
    Land

    Standaard Functions on Demand korting tot 21/2/23

    Beste mede E-tron rijders,

    Rond de jaarwisseling bleek mijn e-tron (dec. 2019) ineens meldingen te geven van 'verlopen licenties', waaronder stoplichtinformatie (in NL niet mogelijk) en het MMI- navigatiepakket. Daardoor kreeg ik ineens "kale" wegenkaarten in plaats van de Google maps weergave op mijn scherm, en ook verkeersinfo kwam niet meer door. Toch jammer.

    De discussie of het bij dit kaliber en prijs auto's normaal is dat een aantal functies er na 3 jaar gewoon mee ophouden en dat je moet bijbetalen voor verlenging laat ik maar even terzijde, maar omdat ik wist dat de kosten voor verlenging via de Duitse Audi website vaak iets gunstiger zijn dan via de Nederlandse site ben ik daar even gaan neuzen. De stoplichtinfo boeit mij niet, maar het Audi connect Navigation & Infotainment is wel de moeite waard.

    Tot mijn verrassing zag ik daar dat de FoD-functies in het kader van Valentijnsdag met 20% korting worden aangeboden. Dat scheelt, behoorlijk, ik betaalde nu € 162 in plaats van € 215 voor een jaarabonnement.

    Let op, de kortingsactie geldt t/m 21 februari a.s., dus profiteer snel! Gebruik bij het bestellen de code VALENTIN2023



  2. #2

    Standaard Re: Functions on Demand korting tot 21/2/23

    Is dit voor het volledige pakket? Dus alle FOD opties?
    Wat kost het unlimited?

    Hoe kun je checken of er op de auto een unlimited zit, of er "slechts" een beperkt abbo is afgesloten? Dit ivm aankoop van een auto die geadverteerd en verkocht is met al deze functies, en deze werken op moment van aankoop ook.

User Tag List

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •