Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Bromgeluid airconditioning bij koud weer

  1. #1

    Standaard Bromgeluid airconditioning bij koud weer

    Ik had vorig jaar last van een brommend geluid, komend onder de motorkap, wanneer de airconditioning aan stond. Bij klikken op off is het geluid geheel weg. Als het flink bromt trilt ook mijn rempedaal. Dit komt wel enkel voor bij temperaturen onder de 5 granden.
    Vorig jaar laten repareren, maar ik hoor het geluid nog steeds. Hebben/hadden meer mensen hier last van?

  2. #2

    Standaard Re: Bromgeluid airconditioning bij koud weer

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door naso Bekijk Berichten
    Ik had vorig jaar last van een brommend geluid, komend onder de motorkap, wanneer de airconditioning aan stond. Bij klikken op off is het geluid geheel weg. Als het flink bromt trilt ook mijn rempedaal. Dit komt wel enkel voor bij temperaturen onder de 5 granden.
    Vorig jaar laten repareren, maar ik hoor het geluid nog steeds. Hebben/hadden meer mensen hier last van?
    Ik heb hetzelfde probleem. Iemand heeft me verteld dat dit zou liggen aan de trillingsdempers / veren van de warmtepomp.
    Welke reparatie is er vorig jaar bij jou uitgevoerd?

  3. #3

    Standaard Re: Bromgeluid airconditioning bij koud weer

    hier hetzelfde, ik ben ook benieuwd naar de oorzaak/oplossing, want het is nu een graad of 10-12 en dan heb ik het ook als ik de ontwaseming op max zet...

  4. #4

    Standaard Re: Bromgeluid airconditioning bij koud weer

    Bij de werkplaats zeiden ze idd dat het door de veren kwam. Deze zijn vorig jaar bij mij vervangen, maar niks aan de trilling veranderd. Ik ben er nog steeds mee bezig ivm reparatiegarantie. Begin januari was ik weer langsgeweest. Ze zouden met een oplossing komen, maar zijn nog steeds niet zo ver. Ben zo niet tevreden met de service van Audi.. zucht.

User Tag List

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •