Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Laadklep(pen) openen en sluiten niet meer automatisch - e-tron 55 (2019)

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2022
    Leeftijd
    48
    Posts
    11
    Kudos
    0
    Auto
    Audi E-Tron

    Standaard Laadklep(pen) openen en sluiten niet meer automatisch - e-tron 55 (2019)

    Sinds gisteren openen en sluiten mijn laadkleppen (beide zijden) niet meer automatisch. Heb gisteren nog zonder problemen opgeladen bij Fastned. Pas toen ik thuis kwam en wilde laden reageerde niets meer. Met de noodvergrendeling is het me wel gelukt om de kleppen handmatig open te krijgen en de auto thuis op te laden (het lampje op de auto knippert overigens nu ook niet meer groen, maar blijft constant wit). Auto laadt wel op (te zien in de app en in de auto). Handmatig sluiten de de kleppen ook niet meer optimaal. Blijft een kier open.

    Auto is de afgelopen maand 2x naar de dealer geweest (VAG Veenendaal) voor vervanging van de hoogvoltaccu. Sindsdien werkt overigens ook mijn autocharge niet meer bij Fastned en heb ik problemen met de app gehad. Het laatste is overigens de laatste keer opgelost bij de dealer. Heb gisteren ook nog de batterij van de sleutel vervangen.

    Had vorige week een afspraak gemaakt bij de dealer. Dag ervoor deed alles het weer als voorheen. Afspraak afgezegd. Week later weer hetzelfde probleem, maar nu al 2x met melding tijdens het rijden. Probleem met energieunit oid. Zet de auto veilig neer.

    Toch maar weer de dealer bellen.

    Kent iemand dit probleem?
    Laatst gewijzigd door Heimpies; 14-03-24 om 21:19. Reden: Update

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2024
    Leeftijd
    39
    Posts
    13
    Kudos
    0

    Standaard Re: Laadklep(pen) openen en sluiten niet meer automatisch - e-tron 55 (2019)

    Gelukkig (nog) niet herkenbaar.
    Maar lees her en der wel meer van dit soort issues na het vervangen van de hoogvoltaccu.

    Als de relatie is te leggen neem ik aan dat de kosten ook voor Audi zijn.

    Ondanks het rijplezier hebben ze veel storingen c.q gebreken die E-tron’s.

User Tag List

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •