Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 25 van de 25

Onderwerp: Audi Q2

  1. #21
    grollie's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2008
    Posts
    4.025
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi Q2

    En toch, lijkt mij stug dat de rekenmeesters bij Audi niet weten waar ze mee bezig zijn. Het hele werken met optielijsten en pakketten is geen nieuw dingetje, daar is al wat ervaring mee.

    Dat een luxer aangeklede auto (veel) duurder is dan een basic uitvoering moet niemand verbazen. Een luxe stoel in je kamer, hifi set, lampen, gordijnen, parketje: het zal je een veelvoud kosten van een zweeds knutselkot. Is hetzelfde verhaal. Of je het wilt betalen is vers twee, ikke zou willen dat ik het kon (maar dan nam ik een 6 )
    ‘98 TerraLiner oval midnight zwart metallic
    '06 B7 avant 1.8tq moroblauw
    '97 C4 avant 2.6 mingblauw

  2. #22

    Standaard Re: Audi Q2

    Rekenmeesters kunnen niet altijd rekening houden met alles. Zo ook dat er volgens mij toeslagen of kortingen worden toegepast al naar gelang de zuinigheid binnen de klasse. Iets zegt me dat een Polo een stuk zuiniger is met dezelfde motor als de Q2, en de Q2 dus zomaar +10K euro doet ivm belastingen.

    Daarnaast, het zal vast dat een luxer aangeklede auto duurder is, maar dan nog heb je een bomvolle Polo GTI met ALLES erop voor 30K, waar de Q2 begint bij zoiets (of meer). En dan moet de aankleding er nog op, want kom op zeg, welke grandioze mafkees verzint het nou om in een MPV / Hatchback een niet-deelbare achterbank te zetten?? Kom op zeg.

    Die luxe hifh set stoel kamers waar je naar refereert zijn hier niet van toepassing; dit is een zweeds knutselkot met een mooie gevel, voor de prijs van zo'n luxe furnished condo.
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  3. #23
    grollie's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2008
    Posts
    4.025
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi Q2

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bastet Bekijk Berichten
    maar dan nog heb je een bomvolle Polo GTI met ALLES erop voor 30K, waar de Q2 begint bij zoiets (of meer).
    Ik geloof nou niet direct dat er veel kopers zijn voor wie het zal gaan tussen een Q2 en een Polo GTI. Eerder een Mini countryman. En dat ding zie ik best regelmatig rijden. Time will tell.
    ‘98 TerraLiner oval midnight zwart metallic
    '06 B7 avant 1.8tq moroblauw
    '97 C4 avant 2.6 mingblauw

  4. #24

    Standaard Re: Audi Q2

    Een Cooper S met 190pk doet 37.000 euro. Toegegeven, vanafprijs van een Q2 is 31.000 euro met een 1.4 TSI 150pk.

    Overigens zie ik niet bijzonder veel Countrymans rijden. Wel veel Mini's, en elke Mini is er één te veel. De Q2 zal ook wel verkopen, maar een succesnummer denk ik niet, niet met zo'n prijs en dan zo'n gewone VAG technologie eronder.
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  5. #25
    grollie's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2008
    Posts
    4.025
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi Q2

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bastet Bekijk Berichten
    Overigens zie ik niet bijzonder veel Countrymans rijden. Wel veel Mini's, en elke Mini is er één te veel.
    Haha, ik kruis vrijwel dagelijks de quotegoot te 010, wellicht dat het daar mee te maken heeft. Ik zie ze toch liever dan bv een 2-serie.
    ‘98 TerraLiner oval midnight zwart metallic
    '06 B7 avant 1.8tq moroblauw
    '97 C4 avant 2.6 mingblauw


Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

User Tag List

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •