Resultaten 1 tot 1 van de 1

Onderwerp: Ervaringen Q2

  1. #1
    merelmaassluis's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2012
    Leeftijd
    77
    Posts
    244
    Kudos
    4
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Ervaringen Q2

    Ook ik heb met de Q2 1.4 tfsi 150 pk recentelijk proefgereden als eventuele opvolger voor mijn huidige Q3.
    Helaas moet ik concluderen dat deze audi voor mij een NOGO is geworden: hoewel hij goed stuurt/rijdt vind ik hem veel te duur worden als je hem een beetje aankleedt.
    Ruim € 45.000, -- voor mijn (nog bescheiden) configuratie vind ik voor deze 4 ringen te duur. Hij mag dan wel moderner zijn dan de Q3, maar hij haalt het niet qua "feel & degelijkheid" bij de Q3. Een deur dicht doen klinkt heeeeeel anders en misschien wel moderner maar ik vond het blikkerig.

    Dus voor mij het boek Q2 dicht en (hoewel duurder) toch weer inmiddels een nieuwe Q3-2017 besteld, dan weet ik wat ik heb/krijg :
    Q3 TFSI 1.4 S-tronic 150 pk/250 nm CoD
    Proline Sport S-line Daytona Parelgrijs
    Open dak
    Zwart Leer/Alcantara/Zwarte hemel
    Park Assist + Camera
    Sportstoelen Skiluik-doorlaadopening in leuning achterbank
    Speciale 2-tone 18" velgen V68
    Elec. inklapbare Spiegels en rechts parkeerstand/stoeprandautomaat.
    Navi-pakket + Audi - soundsysteem
    GEEN S-line sportonderstel (minder comfort ?!)
    Lederen stuurwiel met schakelpaddels

    etc--etc--

    Aflevering begin januari 2017 (auto is deze week al binnengekomen): 2 maanden vroeger dan geplanned (begin maart)!!
    Was besteld op 19 oktober j.l., dus ze hebben in Barcelona in de fabriek even goed gas gegeven !
    Laatst gewijzigd door merelmaassluis; 30-11-16 om 14:08. Reden: update/correctie
    Q3 SportBack 45TFSI-e PHEV, 245PK/400Nm. S-tronic, ProLine S , Daytona Grijs, sportstoelen, Sunroof, 360 Camera, Parkeerhulp, Inklap.spiegels, zwart glanspakket, Privacy Glas, trekhaak, Velgen 19" AudiSport, S-line leer, B&O geluid etc...

User Tag List

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •