Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Onderdelen zwart maken

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2014
    Leeftijd
    64
    Posts
    55
    Kudos
    0
    Auto
    Audi TT

    Standaard Onderdelen zwart maken

    Hallo,

    Ik ga vanmiddag tekenen voor mijn Q2 uit 2018, 28.000Km gereden. Hij is rood van kleur en ik heb uit onderhandeld dat men de velgen zwart maakt.

    Zelf wil ik de voorgril, windhapper voor en achterzijde onderkant ook zwart uitvoeren. De C stijl ook zwart of carbon laten wrappen. En de voor en achter ringen ook zwart uitvoeren.

    Tav de voorgril , een nieuwe originele gaat zo,n €400 kosten zonder monteren, is eventueel de gril laten spuiten met de juiste componenten een goede oplossing? Of zijn, 2e hands, after market ook goede oplossing en waar een goed adres voor after-market. De windhapper voor en achterkant onder worden zo ie zo gespoten.

    Hoe zouden jullie dit aanpakken en goede oplossing of alternatieven zijn welkom.

  2. #2

    Standaard Re: Onderdelen zwart maken

    Hoi, ik zou op zoek gaan naar een 2e handse grille via de bekende kanalen. Op MP wordt vaak genoeg wat aangeboden, als je zelf handig bent koop er dan 1 via Ebay.de of via rrr.lt . Dat is een litouwse schade marktplaats, waar vaak goedkoop onderdelen worden aangeboden. Monteren is even een klusje, maar zou je prima zelf kunnen doen. Voorbumper moet er wel af...maar montage stelt niet veel voor hoor.

User Tag List

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •