Resultaten 1 tot 7 van de 7

Algemeen Auto Social
      Sinds
      12 2020
      Kudos
      0
      Auto
      Audi Q3
      Land
      Land

Standaard Spiegels uitklappen bij ontgrendeling & Muziek streamen iPhone --> MMI

Hallo,

Sorry als deze vraag al vaker is geplaatst maar ik heb gezocht en het is me nog niet helemaal duidelijk. Onze eerste Audi dus weinig ervaring.

2 vragen:

- Ik wil muziek luisteren via Spotify (iPhone X). Onder de armleuning zit deze aansluiting (zie foto). Er lijkt geen andere aansluiting te zijn behalve een sigaretten aansteker. Wat zijn de opties? Welke kabel heb ik nodig en kan het evt. ook draadloos?
      - De inklapbare spiegels. Dit lukt handmatig via het knopje in de deur maar ik wil het graag bij het ver/ontgrendelen. Ik vind dit filmpje terug: https://www.youtube.com/watch?v=clfYKqRdeD8 maar lees ook dat het gecodeerd moet worden met VCDS (al weet ik niet exact wat dat inhoudt).

We hebben een Q3 1.4 TFSI 2014.

Alvast bedankt!
      Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

merelmaassluis's Avatar
      Algemeen Auto Social
      Sinds
      08 2012
      Leeftijd
      74
      Kudos
      4
      Auto
      Audi Q3
      Land
      Land

Standaard Re: Spiegels uitklappen bij ontgrendeling & Muziek streamen iPhone --> MMI

1). Op de aansluiting onder de middenarmsteun past een speciaal bij de AUDI verkrijgbaar verloopsnoer naar een iPod of ander Apple product. Let op welke aansluiting je wilt hebben; wij hadden een (oudere) Ipod hierop aangesloten die dan geladen, bedienbaar en afspeelbaar was via het MMI systeem. (Zie AUDI-shop voor juiste aansluitingen !! en koop niet zomaar een imitatie of "soortgelijk" snoertje: dat gaat waarschijnlijk NIET werken). Draadloos hebben wij nooit geprobeerd en zeker niet andere Spotify producten maar gewoon de iPod als "music-Player".

2). Op onze huidige 2020 Q3 Proline S uitvoering zit het automatisch in- en uitklappen van de spiegels standaard als mogelijkheid instelbaar in de MMI:In onze 2 vorige Q3 (2014 & 2017) hebben wij die optie nooit gevonden. Wel uiteraard handmatig elektrisch instelbaar /inklapbaar.

Succes verder met jullie Q3 !!
      Laatst gewijzigd door merelmaassluis; 12-01-21 om 14:01.
      Q3 1.5L. 35TFSI 150 PK/250NM CoD MHEV, S-tronic, ProLine S Sport, Daytona Grijs, sportstoelen, Sunroof, 360 Camera, Parkeerhulp, Inklap.spiegels, zilveren dak- en raamlijsten, trekhaak, Velgen V68 two-tone, S-line leer/Alcantara

Algemeen Auto Social
      Sinds
      11 2018
      Leeftijd
      50
      Kudos
      0
      Auto
      Audi A6
      Land
      Land

Standaard Re: Spiegels uitklappen bij ontgrendeling & Muziek streamen iPhone --> MMI

Ik heb een Q3 uit 2013 gehad en heb het daar geprogrammeerd met VCDS, automatisch in- en uitklappen. Is dus te doen.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Algemeen Auto Social
      Sinds
      12 2020
      Kudos
      0
      Auto
      Audi Q3
      Land
      Land

Dank je. De vraag is hoe doe ik dat...?

Yuxel's Avatar
      Algemeen Auto Social
      Sinds
      10 2020
      Kudos
      0
      Auto
      Audi Q5
      Land
      Land

Heb je zelf vagcom (vcds)? Zo niet, dan moet je in vagcomlocatietopic kijken voor iemand bij je in de buurt en dan is het zo gepiept.

Ik zit bijv. in Haarlem als dat voor jou te doen is.
      Laatst gewijzigd door Yuxel; 13-01-21 om 12:09.
      Next? Q5 2.0 TDI Quattro S-Line A4 2.0 FSI
      Originele VCDS Haarlem

Algemeen Auto Social
      Sinds
      12 2020
      Kudos
      0
      Auto
      Audi Q3
      Land
      Land

Ik zit helaas in het Zuiden van het land maar dank voor de tip, ik ga op zoek!

Yuxel's Avatar
      Algemeen Auto Social
      Sinds
      10 2020
      Kudos
      0
      Auto
      Audi Q5
      Land
      Land

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Deniseh Bekijk Berichten
      Ik zit helaas in het Zuiden van het land maar dank voor de tip, ik ga op zoek!
      @Carpediem zit in Den Bosch
      Laatst gewijzigd door Yuxel; 13-01-21 om 12:23.
      Next? Q5 2.0 TDI Quattro S-Line A4 2.0 FSI
      Originele VCDS Haarlem

8. Ad

Forum Rechten