Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Resultaten 41 tot 44 van de 44

Onderwerp: Jankende remmen RSQ3

  1. #41

    Standaard Re: Jankende remmen RSQ3

    In je vorige post zei je "*ik heb er alleen zoals hij het noemt een ‘centerpiece’ er niet op zitten", daardoor ontstond bij fons en mij de gedachte dat je dat onderdeel mist.. Ik heb er genoeg over gezegd verder Hopelijk wordt het snel opgelost.

  2. #42

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2020
    Posts
    13
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3

    Standaard Re: Jankende remmen RSQ3

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Raz0r Bekijk Berichten
    In je vorige post zei je "*ik heb er alleen zoals hij het noemt een ‘centerpiece’ er niet op zitten", daardoor ontstond bij fons en mij de gedachte dat je dat onderdeel mist.. Ik heb er genoeg over gezegd verder Hopelijk wordt het snel opgelost.
    Hoi Raz0r,

    Allereerst wil ik jou en alle anderen op dit forum bedanken voor het meedenken en de positieve reacties hier.
    Ik heb jarenlang op het seat online forum rondgehangen, maar hier is het ook erg leuk om mee te lezen en te leren van anderen.

    Ik bedoelde te zeggen dat ze de centerpiece bij mij niet hadden losgehaald, echt alleen beide bouten.
    En ik heb vandaag nogmaals met Apoint gemaild, want ze zijn blijkbaar niet zo snel met het versturen van een prijsopgave.

    Natuurlijk hoop ik binnenkort met goed nieuws te komen en te melden dat het allemaal is opgelost

  3. #43

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2020
    Posts
    13
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3

    Standaard Re: Jankende remmen RSQ3

    Helaas heb ik slecht nieuws, Tarox heeft contact opgenomen met Beek en daar ben ik echt ziek van.
    Hierin wordt gelogen, en doen ze hier ook niet hun best om mij alsnog te helpen want hierin sterken ze de leverancier om niets te doen.

    Zo beweren ze dat ze mij hebben aangeboden om originele schijven te monteren en dat ik zou hebben geweigerd? Waarom zou ik weigeren om mij weer een auto te geven die niet meer piept? Nu moet ik dat op mijn kosten doen en kan ik de Tarox in de vuilnisbak gooien?

    En ja er zijn nog een paar andere Audi's met deze problemen, maar dat betekent niet dat ze het alemaal hebben? Als je gaat zoeken naar een trilend stuur, of bonkende ophanging vind je daar ook altijd wel een paar voorbeelden van. Ik bracht een prima remmende en geheel stille Audi die na de werkzaamheden van Beek ineens niet meer zo stil was.

    Ook liegen ze over de redstuff blokken, de groeven zaten helemaal niet vol, ik kreeg last van fading, en dat is niet fijn en daarom zijn die verwijderd.

    Ik heb enorm veel tijd besteed aan het zoeken op diverse forums en ben altijd degene die Beek weer met een volgende tip verder moest helpen.

    En de originele Strada blokken zijn nooit weggegooid, Beek is juist een automuseum waar ze elk boutje bewaren, dus waarom zou je prima blokken van €500 gaan weggooien? Ze hebben ze zelf vervangen omdat ze hoopten dat originele blokken van Brembo van €200 niet zouden piepen. Volgens de monteur was er een klein verschil tussen de strada en de brembo blokken wat het piepen kon veroorzaken. Ik denk dat de blokken ook retour zijn gestuurd.
    En toen ik vroeg om een compensatie omdat ik €500 heb betaald en er nu blokken van €200 onder zaten zie de nieuwe manager Ivo dat hij niets voor mij kon doen.

    Dit is niet de Beek autoracing waar Klaas nog aan het roer stond, dit vind ik echt niet klantvriendelijk.

    Ik heb de remmen eerst rustig 500 kilometer ingereden en op 12 oktober al gemaild dat ik last had van dit piepen terwijl ze 9 oktober waren gemonteerd. En op vrijdag 16 oktober kon ik weer langs omdat dit mijn part-time dag is en ik er geen vrij voor hoef te nemen. Het lijkt mij dat ik dus snel genoeg heb gereageerd, en de problemen waren er al vanaf het begin.

    Zie hieronder de mail van Tarox met daarin gegevens verwerkt die van Beek zijn gekomen.

    Hello Arjan
    Sorry for the late reply but needed to get some additional information from all the parties involved including Beek Auto Racing and my colleague Nick who is enjoying a short holiday.
    BAR informed that you purchased the discs and pads last September 2020. After your complaint about noise, last November 2nd BAR replaced TAROX front pads with Brembo one albeit with no appreciable improvement. At that moment you were given the chance to mount the original discs/pads from Audi at BAR’s expense but you refused.
    Apparently you found out on the internet that more people with this Audi RS Q3 had brake noise problems with OE brakes and you suggested that Redstuff brake pads could be the solution. Those pads were mounted, you drove around the block but problem was still there.This was last November 13th.
    BAR removed the Redstuff pads straight away because they appeard to damage the Tarox brakes the grooves of F2000 discs were filled with friction material.
    BAR refitted Brembo pads back on the Audi, the Tarox pads were already thrown away the time the Brembo pads went on.
    I was informed that you were not charged for the extra cost for both Brembo and Redstuff pads in addition to BAR time and labour because it was considered part of the after sales customer service.

    All in all I think BAR treated you very fairly: they tried different option and since you were still not satisfied you were offered an alternative solution which you refused.
    Under the circumstances there is nothing that we can do either.

  4. #44

    Standaard Re: Jankende remmen RSQ3

    Misschien even contact opnemen om het met Beek te bespreken alvorens het allemaal hier te plaatsen. Niets is tijdelijk op het internet

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •