Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Automatisch aanzetten van de spiegelverwarming met de achterruitverwarming

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2014
    Posts
    4
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 Coupé
    Land
    Land

    Standaard Automatisch aanzetten van de spiegelverwarming met de achterruitverwarming

    geachte lezers .
    Ik vraag mij af of het mogelijk is om de verwarming van de achteruitkijkspiegels gelijktijdig met de achterruit verwarming aan te schakelen .Mijn oude A5 coupe deed dat wel

  2. #2
    robasto's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2014
    Posts
    5.080
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: Automatisch aanzetten van de spiegelverwarming met de achterruitverwarming

    Jouw A5 zette spiegel- en achterruit verwarming tegelijk aan? Opmerkelijk! Bij mijn 2012 A5 SB is dit gescheiden. Spiegels middels een draaiknopje in l-portier en achterruit via een drukknop in middenconsole.
    Laatst gewijzigd door robasto; 10-07-22 om 22:31.
    The desire to know is natural to all good people.

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2014
    Posts
    4
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 Coupé
    Land
    Land

    Standaard Re: Automatisch aanzetten van de spiegelverwarming met de achterruitverwarming

    Dat had ik ook in mijn A5 coupe .
    Ik ben In den Haag naar een bedrijf gegaan voor een update van mijn MMI waarbij ik de mogelijkheid kreeg om mijn auto gevisualiseerd te krijgen in combinatie met de parkeer sensoren achter .
    De sensoren aan de voorzijde ( welke ik niet had ) waren op het scherm niet werkzaam .
    Daarna kon ik de zijspiegel verwarming gelijktijdig of onafhankelijk ( met de draaiknop in het portier ) inschakelen .
    Als de achteruitraam verwarming werd ingeschakeld ( knop op de dashboard ) werd ook de zijspiegel verwarming ingeschakeld ( bij vorst was dat heel prettig ).
    En ik kon ook via de draaiknop de zijspiegel verwarming inschakelen.

    Vandaar de vraag :
    Weet men of dit ook mogelijk is voor de AUDI welke ik nu heb ( Q3 sportback )

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •