Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Q3 MMi scherm komt niet automatisch omhoog bij telefoongesprek

  1. #1

    Standaard Q3 MMi scherm komt niet automatisch omhoog bij telefoongesprek

    In de handleiding lees ik dat het MMI scherm midden op het dashboard automatisch omhoog komt als er een telefoongesprek binnen komt:
    (in de Let op van pagina 7, instructieboekje MMI Plus)
    "bij wagens met autotelefoon* of mobiele-telefoonvoorbereiding* wordt bij een inkomende oproep het MMI-scherm automatisch uitgeschoven."

    Dit lijkt bij mij echter niet te werken.

    Ik heb MMI Plus navigatie, daar zit "telefoonvoorbereiding basis" bij in. Er is ook nog een "telefoonvoorbereiding" optie in de prijslijst, amper verschil met de basis versie, alleen voorbereiding voor een toestelspecifieke houder en spraakbediening. Ik heb echter wel spraakbediening. Erg verwarrend allemaal.

    Ik vind het voor een auto van deze prijsklasse wel primitief dat je het scherm met de hand moet in en uitklappen...


    Iemand suggesties? Hoe zit dit bij de A1, is hier misschien met VAG-COM of het hidden menu nog iets aan te veranderen?

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2013
    Posts
    11
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3

    Standaard re: Q3 MMi scherm komt niet automatisch omhoog bij telefoongesprek

    Ik heb ook een Q3 met telefoon, maar het scherm komt niet automatisch omhoog bij een inkomend gesprek. Dit kan volgens mij ook niet omdat het een handbediend scherm is volgens de bedieningshandleiding. Als er een automatisch ebediening op zou zitten voor de telefoon optie, dan zou je hem handmatig meer hoeven in en uit klappen.

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2012
    Leeftijd
    52
    Posts
    144
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard re: Q3 MMi scherm komt niet automatisch omhoog bij telefoongesprek

    het scherm is alleen maar met de hand open en dicht te klappen
    mischien wel met het mmi met harde schijf op (duurste uitvoering )
    wij hadden ook zoiets van duur wagentje en dat is dan handmatig

  4. #4

    Standaard Re: Q3 MMi scherm komt niet automatisch omhoog bij telefoongesprek

    Inderdaad, om nog maar te zwijgen van de vingerafdrukken die je te zien krijgt als je het scherm elke keer neerklapt. Je moet trouwens dit scherm ook openen wil je het uur zien als je boordcomputer op Eco Mode staat....

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •