Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: achterlichten branden niet meer na installatie originele xenons

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Leeftijd
    58
    Posts
    20
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard achterlichten branden niet meer na installatie originele xenons

    hallo,


    iemand een idee welke instellingen ik nog moet doen om mijn gewone achterlichten te laten branden, zijn dus gewone geen leds.

    ik heb de voorunits vervangen door xenon exemplaren samen met een kufatec adapter, uiteindelijk werkt de voorzijde normaal, na urenlang vagcommen

    maar na ongeveer 10 seconden gaan de achterunits uit en krijg ik een foutmelding.

    waarschijnlijk denkt hij dat ik ledblokken heb, vandaar de nodige instelling.


    alle hulp is welkom

  2. #2

    Standaard Re: achterlichten branden niet meer na installatie originele xenons

    Volgens mij moet je achter LEDs hebben bij xenon, anders werken ze niet.

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Leeftijd
    58
    Posts
    20
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: achterlichten branden niet meer na installatie originele xenons

    ik vind het hier en daar ook, maar alles werkt ook de achterlichten zolang het contact opstaat, maar start ik de motor gaan de lichten achteraan uit.

    het zou een vagcom instelling moeten zijn... maar de welke, over een q3 is niet veel te vinden....

  4. #4
    johnny boy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2008
    Leeftijd
    61
    Posts
    6.599
    Kudos
    152
    Auto
    Audi A5 Coupé
    Land
    Land

    Standaard Re: achterlichten branden niet meer na installatie originele xenons


    Audi A/S5 Coupé 8T (looks like a bijmekaar geraapt zooitje) Daytona grijs
    Audi A/S5 Cabrio 8F (looks like a bijmekaar geraapt zooitje 2) Bruin

    VCDS 23.11.0 Ross-Tech &V2 pro regio Meppel no-fear(at)live (punt)nl

  5. #5

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Leeftijd
    58
    Posts
    20
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: achterlichten branden niet meer na installatie originele xenons

    al bedankt voor de reactie, maar hier vindt je inderdaad instellingen om de lichten te laten meebranden met de DRL...

    ik denk dat bij mij het probleem is dat ik achter geen leds heb maar de orginele lampjes... ik moet mijn auto dit laten weten door een instelling maar welke, hij meet waarschijnlijk een signaal dat niet overeenkomt met het ingestelde en daarmee valt hij uit.

    misschien moet ik er ledblokken insteken... maar blijkbaar heb je hier ook een adapter voor nodig en die is nergens te vinden op het net.


  6. #6

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Leeftijd
    58
    Posts
    20
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: achterlichten branden niet meer na installatie originele xenons

    probleem opgelost in vcds byte 18 omgezet naar hex 82, alles werkt nu, behalve auto licht aan... waarschijnlijk nieuwe schakelaar nodig

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •