Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 23456
Resultaten 101 tot 105 van de 105

Onderwerp: Q3 eigenaars

  1. #101

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2018
    Posts
    8
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: Q3 eigenaars

    Bedankt.

    Zal Rainesh een mail sturen.

  2. #102
    banditracer's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2017
    Leeftijd
    67
    Posts
    15
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: Q3 eigenaars

    Hallo,
    Ik ben nieuw hier op het forum en rijd een 3tal jaar Q3 2.0 TFSI.Heel tevreden maar voor alles is blijkbaar een optie voorzien merk ik op ,zoals de verlichte knoppen vd verlichtingsrooster, deurverlichting enz . Al bij al toch blij dat ik Audi rij.
    Merk ook op het Q forum niet zo actief meer is ??
    grt Rik

  3. #103

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2019
    Leeftijd
    50
    Posts
    35
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: Q3 eigenaars

    Goedemiddag Rik,

    De meeste hier zullen de auto al wat langer hebben een kijken daarom niet meer zo vaak. Ikzelf heb sinds afgelopen zondag ook een Q3 2.0 TFSI. Ben er tot nu toe heel tevreden mee, maar dat zegt nog niet zoveel aangezien er nog geen week voorbij is. Maar als je gerichte vragen hebt wordt er snel gereageerd is me tot nu toe opgevallen.

    Groeten,
    Pascal.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk

  4. #104

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2015
    Posts
    1
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Q3 eigenaars

    Beste Audifiels, :-)

    Ik denk er over na om voor een Audi Q3 te gaan. Mooi model en betere instap t.o.v. mijn huidige A4 Avant....
    Wat ik hier en daar lees is over de 1.4 motoren met turbo waar 150pk uitgeperst wordt en daarmee veel meer toeren maakt. Dit baart mij wat zorgen, omdat ik er niet op zit te wachten om na elke 100.000km de cilinders te moeten laten vervangen (revisie) voor veel geld.

    Kortom, wat is jullie Audi-kenners-mening met betrekking tot de 1.4 motoren van de Audi Q3?

    Met hartelijke groet,

    Eddy

  5. #105
    merelmaassluis's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2012
    Leeftijd
    77
    Posts
    244
    Kudos
    4
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: Q3 eigenaars

    De huidige Q3 (na 2019 in ieder geval) wordt met een 1.5 (mild hybrid) motor uitgerust: een perfecte soepele en voor mij een probleemloze motor tot zoverre. In mijn vorige 2 Q-3's zat een 1.4 motor. Hoewel ik daarmee zelf (met weinig kilometers van nieuw tot ca. 18.000 km) geen problemen heb ervaren zijn er met die motoren nogal wat klachten: afhankelijk van rijstijl en kilometrages is olieverbruik en inwendige slijtage van voering en veren nogal eens gemeld op diverse fora. Ook is voor mij de 1.5 ca. 10~15% zuiniger.
    Als ik nu weer voor nieuw zou gaan dan is de 1.4 PHEV (De 45 TFSI-e) voor mij de voorkeuze, ondanks dat die combinatie weer is uitgevoerd met de oudere/simpele 1.4 motor.
    Qua toeren, indien met DSG automaat uitgerust, draait de 1.5 met 7-traps automaat (mits normaal gereden in D) in een zeer laag toeren gebied.
    De 1.4 met 6 traps automaat gaat iets verder door, maar is echt geen "gierende toeren motor".
    Succes !!
    Q3 SportBack 45TFSI-e PHEV, 245PK/400Nm. S-tronic, ProLine S , Daytona Grijs, sportstoelen, Sunroof, 360 Camera, Parkeerhulp, Inklap.spiegels, zwart glanspakket, Privacy Glas, trekhaak, Velgen 19" AudiSport, S-line leer, B&O geluid etc...


Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 23456

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •