Bekijk Poll Resultaten: Vinden jullie dergelijke info overbodig?

Stemmers
1. Je mag niet op deze poll stemmen
  • Nee, dat is juist nodig.

    0 0%
  • Ja, dat leidt alleen maar af

    1 100,00%
Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Overbodig? Controlelampjes veiligheidsgordels achterin bij lege banken?

  1. #1
    AudiQ3green's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2013
    Posts
    22
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3

    Standaard Overbodig? Controlelampjes veiligheidsgordels achterin bij lege banken?

    Pas sinds kort vallen me drie controlelampjes in de centrale display op, op de plaats van de temperatuur, direct na het starten. Ze verdwijnen weer na enkele seconden. Na wat zoekwerk in het woud van mogelijke controlelampjes, zag ik dat deze kort oplichten wanneer de gordels er niet inzitten, ook bij een lege bank. Je krijgt een ander teken voor vastgeklikte gordels. Ik vind dat wel een beetje veel van het goede (vooral omdat het me wat tijd heeft gekost...). Wat vinden jullie? Hebben jullie ook andere overbodige - volgens jullie - informatie ontdekt?
    Laatst gewijzigd door AudiQ3green; 23-11-13 om 18:22.

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2013
    Posts
    11
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3

    Red face Re: Overbodig? Controlelampjes veiligheidsgordels achterin bij lege banken?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AudiQ3green Bekijk Berichten
    Pas sinds kort vallen me drie controlelampjes in de centrale display op, op de plaats van de temperatuur, direct na het starten. Ze verdwijnen weer na enkele seconden. Na wat zoekwerk in het woud van mogelijke controlelampjes, zag ik dat deze kort oplichten wanneer de gordels er niet inzitten, ook bij een lege bank. Je krijgt een ander teken voor vastgeklikte gordels. Ik vind dat wel een beetje veel van het goede (vooral omdat het me wat tijd heeft gekost...). Wat vinden jullie? Hebben jullie ook andere overbodige - volgens jullie - informatie ontdekt?
    Ik heb ze op dezelfde manier ontdekt zoals jij omschrijft. Ik had in eerste instantie ook geen enkel idee wat voor functie deze lampjes hadden . Ik had het bij de dealer gevraagd en die moesten het ook opzoeken kun je nagaan. Anderzijds hebben die lampjes wel een nuttige functie als je regelmatig kinderen vervoerd; je kan dan direct zien of zij hun gordel hebben vastgemaakt. Je bent en blijft tenslotte als bestuurder verantwoordelijk voor je passagiers; ook achterin.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •