Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Vernieuwde Q3 in aantocht

  1. #1
    merelmaassluis's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2012
    Leeftijd
    77
    Posts
    244
    Kudos
    4
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Vernieuwde Q3 in aantocht

    Vanaf 18 november a.s. is een nieuwe en gefacelifte Q3 te bestellen en de nieuwe Q3 zal rond februari 2015 van de band in Spanje (Seat-fabrieken) gaan rollen.
    Uiterlijk is de neus en achterkant gewijzigd d.m.v. een vernieuwde grill, koplampunits, en (m.i.) groot uitgevallen lucht intakes.
    Meest opvallend aan de achterzijde is een veranderde bumperpartij en onder spatborden. Onderkant aan de zij is ook enigszins "glad"getrokken op de beschikbare foto's te zien: Ik kan er niet echt warm van worden.
    Het interieur is op het eerste gezicht zo goed als onveranderd.
    Meest opvallend echter is de verandering van de (benzine) motorisering: De huidige 1.4 TFSI/150 PK motor wordt vervangen door de (mogelijk ?) zuiniger COD 1.4 liter motor met gelijke vermogens en koppels.
    De prijzen en uitvoerings - pakketten zijn ook aangepast (naar boven natuurlijk) en beginnen nu bij € 37,200,--.
    Voor twijfelaars misschien nog snel voor een huidige "sportline" editie aanbieding kiezen ???

    Succes

    Merel
    Q3 SportBack 45TFSI-e PHEV, 245PK/400Nm. S-tronic, ProLine S , Daytona Grijs, sportstoelen, Sunroof, 360 Camera, Parkeerhulp, Inklap.spiegels, zwart glanspakket, Privacy Glas, trekhaak, Velgen 19" AudiSport, S-line leer, B&O geluid etc...

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2010
    Leeftijd
    34
    Posts
    2.162
    Kudos
    30
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: Vernieuwde Q3 in aantocht

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door merelmaassluis Bekijk Berichten
    Voor twijfelaars misschien nog snel voor een huidige "sportline" editie aanbieding kiezen ???
    Ga je heel snel spijt van krijgen denk ik. De facelift is een duidelijk verschil tov het huidig model, waardoor het niet zo lang gaat duren eer het huidig model al verouderd gaat uitzien.
    Work hard, play hard.
    Q5 2.0TDI 2011
    Ex audi's : Audi 80, A8 D2,A3 8L, A4 B6, A1 8X, A6 C6, A3 8V

  3. #3
    HJR
    Guest

    Standaard Re: Vernieuwde Q3 in aantocht

    zowwww ik vind de facelift veeeeeeel mooier.

    maar.... je zou eind 2013 maar een rs q3 hebben besteld. levertijd 3 maanden? en dus begin dit jaar rijden met je kekke rs q3. krijg je eind 2014 te horen dat er een facelift komt en owja 340pk ipv 310pk.... ik zou dat geen fijne ervaring vinden. rs-en schrijven al idioot veel af en door dit geintje wil je de afschrijving nieteens weten!

    denk dat audi de facelift uitbrengt om de verkoop te boosten, want de q3 verkoopt niet zo heel goed....
    al zie ik wel meer q3's rijden dan q5's en al zeker meer dan gefacelifte q5's...

  4. #4

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2010
    Leeftijd
    34
    Posts
    2.162
    Kudos
    30
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: Vernieuwde Q3 in aantocht

    In België zie je meer dan genoeg Q5'en (zelfs meer FL dan pré) en bijna geen Q3's. Vorige week heb ik wel een RSQ3 achter mij gehad, ziet er maar raar uit. De gewone Q3 vind ik wel nog iets hebben (niet dat ik het zelf ooit zou kopen), maar de RS zag er echt een vreemde eend uit.
    Work hard, play hard.
    Q5 2.0TDI 2011
    Ex audi's : Audi 80, A8 D2,A3 8L, A4 B6, A1 8X, A6 C6, A3 8V

  5. #5
    MrA1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2012
    Leeftijd
    35
    Posts
    202
    Kudos
    3
    Auto
    Audi Q2
    Land
    Land

    Standaard Re: Vernieuwde Q3 in aantocht

    hier is al een foto die mijn collega heeft gemaakt in ingoldstadt.
    10804393_10152907831899529_867914723_o.jpg
    Audi A1 1.6 tdi 116 pk S-tronic


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •