Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Q3 Sportback

Audibaarle's Avatar
      Algemeen Auto Social
      Sinds
      05 2010
      Kudos
      3
      Auto
      Audi A4

Standaard Q3 Sportback

https://www.autoweek.nl/autonieuws/a...-q3-sportback/

Wat een prachtige wagen! Een soort mini Q8 of zelfs een mini Lamborghini Urus. Ben benieuwd of er nog meer liefhebbers zijn? Vind de nieuwprijzen aardig aan de prijs maar over een jaar of 6,7 staat er hier 1 (occasion met Sowieso Black optic) op de oprit

Grt.

merelmaassluis's Avatar
      Algemeen Auto Social
      Sinds
      08 2012
      Leeftijd
      72
      Kudos
      4
      Auto
      Audi Q3
      Land
      Land

Standaard Re: Q3 Sportback

Inderdaad een prachtig gelijnde auto en een verfrissende aanwinst denk ik, maar de binnenkant is geheel gelijk aan de nieuwe Q3 en die kost ook al het nodige !! Om alleen een wat sterker aflopende daklijn en achterklep en een paar minder opvallende vouwen in de zijkanten voor duizenden euro's extra te bestellen is wel een extra rib uit het lijf.
      Ik houd het maar bij de door mij nieuw bestelde Q3 ProlineS met 1.5 35 TFSI DSG 7 automaat: die is ook al goed aan de prijs !!
      Daarbij komt ook nog dat het motorische aanbod (momenteel) erg beperkt is en een "eenvoudige" instapper staat (nog) niet in de prijslijst !
      De 35TFSI (1.5 150PK met automaat en TREKHAAK voor 1800 kg.) is momenteel qua levertijden een groot probleem in alle VAG modellen (kijk maar eens naar de Tiguan op hun VW forum !!)
      Laatst gewijzigd door merelmaassluis; 30-08-19 om 09:27.
      Q3 1.4 TFSI 150 PK/250NM CoD, S-tronic, ProLine S Sport, Daytona Grijs Pareleffect, sportstoelen, led pakket, Sunroof, Camera+Parkeerhulp, Inklap.spiegels, zilveren dak- en raamlijsten, 18" VelgenV 68 twotone, S-line leer/Alcantara, Schakelpaddels.

User Tag List

Forum Rechten