Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Kleurcode zilvergrijs voorbumper

  1. #1

    Standaard Kleurcode zilvergrijs voorbumper




    Hallo,

    Ik heb een Audi Q3 chrono grijs. De kleur code is lx7g, maar ik kan nergens de kleur code vinden voor het zilver grijs onder het kenteken. Zie afbeelding.

    Iemand die mij kan helpen?

    Groetjes,
    Kris


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2019
    Leeftijd
    68
    Posts
    24
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: Kleurcode zilvergrijs voorbumper

    Ik heb een Q3 in floretzilver metaalkleur, bij mij is de zilveronderzijde voor en achter de zelfde kleur als de rest van de auto, dat was ook de keuze om deze te nemen zodat alles een zelfde kleur had.
    Ik ken niet de kleurcode van buiten, die moet je wel kunnen vinden.

    gr. Erik

  3. #3

    Standaard Re: Kleurcode zilvergrijs voorbumper

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kris1981 Bekijk Berichten



    Hallo,

    Ik heb een Audi Q3 chrono grijs. De kleur code is lx7g, maar ik kan nergens de kleur code vinden voor het zilver grijs onder het kenteken. Zie afbeelding.

    Iemand die mij kan helpen?

    Groetjes,
    Kris


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Volgens mij bedoel je Chronosgrijs ;-) Maar goed terug naar je vraag, vaak wordt door Audi een spoiler in een bepaalde kleur af fabriek geleverd (kun je vaak nieuw al in de kleur kopen bij de dealer) meestal zijn dat geen "standaard" exterieur kleuren.Ik kan het niet helemaal zien maar verwacht dat het deze is die er op jouw auto zit:

    Onderdeelnummer bij Audi = 83A807733TB2 en staat in het systeem als de Bodembescherming in het Selenietzilver of in het Duits Selensilber (code TB2) kost ongeveer €180,- (hang me er niet aan op zelf navragen)

    Andere opties zijn 83A807733RU6 en staat in het systeem als de Bodembescherming in het Dark Chroom Mat kost ongeveer €180,- (hang me er niet aan op zelf navragen)

    Nog een andere optie (maar is volgens mij meer voor de basis auto's is:

    Onderdeelnummer 83A8070614W3 die wordt genoemd voorspoiler antraciet kost ongeveer €140,- deze spoiler is er ook alleen in de grondverf dan heeft hij onderdeelnummer 83A807061B en kost het zelfde (€140,-) zelf checken en navragen.

    Als ik moest gokken denk ik dus dat je de bodembescherming 83A807733TB2 hebt in de kleur Selenietzilver

    Dit vind o.a. aan plaatjes via Google als je even zoekt op het onderdeelnummer ( 83A807733 ) zonder de toevoeging van de kleur:

    Audi Q3 2019 bodembescherming in Selenietzilver 83A807733TB2 nummer 2.jpgAudi Q3 2019 bodembescherming in Selenietzilver 83A807733TB2 nummer 3.jpgAudi Q3 2019 bodembescherming in Selenietzilver 83A807733TB2.jpg

    Ik denk even langs een goede schade hersteller die zal wel kunnen bepalen welke kleur het is en het kunnen bijspuiten, een nieuwe andere spoiler monteren van de dealer kan natuurlijk ook (en is soms goedkoper dan het deel opnieuw laten spuiten).
    Laatst gewijzigd door JINXED; 03-02-21 om 21:39.

User Tag List

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •