Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Welke sportinlaat voor 45 TFSI?

  1. #1

    Standaard Welke sportinlaat voor 45 TFSI?

    Sinds paar maanden in het bezit van een 45tfsi. Die is ok maar ik mis een 'geluidje'...
    Ben niet echt wild van een uitlaatgeluid, meer fan van een soort airboxgeluid. Nu heb ik gezien
    dat ze een soort airintake (of hoe noem je het) verkopen Racingline R600 intake.
    Heeft daar iemand ervaring mee, ik bedoel daarmee niet de prestaties ervan maar het geluid.
    Op YouTube wel een filmpje van een golf GTI (zelfde motor) met dit systeem, maar hieruit kan je
    niet echt uit opmaken of het veel zin heeft dit te plaatsen om meer sportief geluid te hebben.
    Precies meer het geluid van zo een wastegate...

  2. #2

    Standaard Re: Welke sportinlaat voor 45 TFSI?

    Euh niemand?

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2012
    Leeftijd
    35
    Posts
    589
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Welke sportinlaat voor 45 TFSI?

    Zou ik ook wel willen weten. Misschien binnenkort overstap van a5 sb naar een Q3 45 tfsi

  4. #4
    Superavenger69's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2010
    Leeftijd
    55
    Posts
    1.287
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: Welke sportinlaat voor 45 TFSI?

    Kijk even op de site van JD engineering of VAG techniek. Die bieden een carbon air intakebox aan. Ik weet alleen niet of het nut heeft bij een niet getunde motor. Kunnen zijn je wel vertellen.
    Bij VAG techniek verkopen ze ook een turbo exhastmuffler replacement vervanger aan. Misschien ook iets voor jou. Hoor je de turbo meer.
    Ik ben persoonlijk op zoek naar een mooie uitlaat met zichtbare einddempers voor mijn 2019 Q3. Als je tips hebt.
    Q3, 45 TFSI Quattro S Line, Turbo blauw
    A4 B8 avant, 2.0 TFSI S-tronic Quattro.. A4 B7 avant, 3.0 tdi S Line Quattro.

User Tag List

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •