Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Welke dakdragers?

  1. #1
    AudiBassie's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2022
    Leeftijd
    43
    Posts
    34
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Welke dakdragers?

    Voor mijn 2021 Q3 ben ik op zoek naar het liefst de originele dakdragers, artikel 83A 071 151.
    Nu vraag ik mij af wat de verschillen zijn met de eerste serie Q3, artikel 8U0 071 151?

    Dakrails en aansluiting zijn hetzelfde in mijn ogen, iemand ervaring met deze dakrails ' uitwisseling ' op de Q3?

  2. #2
    Superavenger69's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2010
    Leeftijd
    55
    Posts
    1.287
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: Welke dakdragers?

    Ik denk dat het hem in de detaillering van de voeten en de vorm van de rail zit. Ik heb zelf een setje Thule dakdragers voor een Seat Leon (zakelijk) gekocht. Ik heb deze ook op mijn A4 B8 (privé) gebruikt en dat werkte uitstekend. Ik heb intussen ook een Q3 F3 (45 TFSI quattro, mj 2019) in bezit en heb dezelfde dragers daar ook op geprobeerd. Daar passen ze niet op. De vorm van de dakrail is anders waardoor de dakdrager niet achter de rail "haakt".
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AudiBassie Bekijk Berichten
    Voor mijn 2021 Q3 ben ik op zoek naar het liefst de originele dakdragers, artikel 83A 071 151.
    Nu vraag ik mij af wat de verschillen zijn met de eerste serie Q3, artikel 8U0 071 151?

    Dakrails en aansluiting zijn hetzelfde in mijn ogen, iemand ervaring met deze dakrails ' uitwisseling ' op de Q3?
    Q3, 45 TFSI Quattro S Line, Turbo blauw
    A4 B8 avant, 2.0 TFSI S-tronic Quattro.. A4 B7 avant, 3.0 tdi S Line Quattro.

  3. #3
    AudiBassie's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2022
    Leeftijd
    43
    Posts
    34
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: Welke dakdragers?

    dank je wel voor je feedback. Dan is de vraag of dakdragers van het 1e type Q3 (tot 2018) of bijvoorbeeld van de Q5 gaan passen. Ik vermoed namelijk dat dit, zo goed als, gelijk is aan elkaar. Iemand praktijk ervaring??

User Tag List

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •