Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Wanneer verschijnt dashboard symbool “Autohybridemodus i.c.m. navigatiegevens”

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2023
    Posts
    4
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Wanneer verschijnt dashboard symbool “Autohybridemodus i.c.m. navigatiegevens”

    Volgens de handleiding van mijn (uit Duitsland geďmporteerde) Q3 TFSI-e moet op mijn dashboard een symbool verschijnen als ik het navigatiesysteem in combinatie met de hybridemodus ‘Auto Hybrid’ gebruik. Wat ik ook doe (bijvoorbeeld eerst Navi kiezen en dan Hybride modus kiezen of v.v.), het betreffende symbool verschijnt niet op mijn dashboard. Het betreft het rood omrande symbool op bijgaand plaatje. Ik krijg wel het ‘gewone’ symbool dat de “Auto Hybrid” stand actief is (met het groene kader). Weet iemand of ik nog iets moet aanzetten of aanvinken?
    IMG_3552.jpg

  2. #2
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.846
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Wanneer verschijnt dashboard symbool “Autohybridemodus i.c.m. navigatiegevens”

    Gaat over een Q3, dus verplaatst naar het Q3-subforum. Svp voortaan hier zelf de vragen over deze auto neerzetten.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2023
    Posts
    4
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: Wanneer verschijnt dashboard symbool “Autohybridemodus i.c.m. navigatiegevens”

    Bij de uitleg over hybride rijden op het display van de auto wordt ook aangegeven dat er een symbool moet verschijnen als je met de navigatie aan rijdt. Ik krijg het icoon echter niet te zien. Of is rijden met de navigatie aan iets anders dan een actieve begeleiding?

    IMG_2424.jpg

  4. #4
    Applejuice's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2009
    Leeftijd
    55
    Posts
    862
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: Wanneer verschijnt dashboard symbool “Autohybridemodus i.c.m. navigatiegevens”

    hoi,

    dat is idd iets anders ja...
    met ander woorden: met je navi aan rij je gewoon met kaart in beeld.
    Met actieve begeleiding heb je daadwerkelijk een adres ingevoerd en helpt de mmi je naar de plaats van bestemming en is dus "actief"..ik ziy zeggen voer iets in, al is het naar het adres een straat verderop of naar de supermarkt ofzo, dan ben je er snel achter of het idd zo is.
    Succes!
    M.
    *** Q3 TFSIe Chronos Grey*** A1 8X 1.2 TFSi Phantom black *** ***
    Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets.


  5. #5

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2023
    Posts
    4
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: Wanneer verschijnt dashboard symbool “Autohybridemodus i.c.m. navigatiegevens”

    Ik heb nu een aantal keren de actieve rijbegeleiding aangezet (adres ingevoerd in het Audi navigatiesysteem en gaan met die banaan) maar krijg niet het symbool “Autohybridemodus i.c.m. navigatiegevens” op mijn dashboard te zien. Heb onder het rijden ook een paar keer gewisseld van rijmodus (hybrid <-> EV) maar ook dat mag niet baten.


User Tag List

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •