Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Bij contact aanzetten van TFSI-E minder actieradius dan ervoor

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2023
    Posts
    5
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3

    Standaard Bij contact aanzetten van TFSI-E minder actieradius dan ervoor

    Mijn auto geeft als ik instap een bepaalde actieradius waarde aan bv 43 km op het moment dat ik het contact aanzet (in de EV mode) staat er ineens 3 km minder. Dit komt iedere keer voor ook als ik even heb gereden de auto uitzet en de auto daarna opnieuw aanzet in de EV mode wederom bv 22 km en daarna 19 km.
    Hebben meer mensen dit probleem. Vorige week had ik een leen A3 TFSI-E en deze had dit probleem niet. De garage vindt het vreemd en weet eigenlijk niet waar ze moeten zoeken.

  2. #2
    Applejuice's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2009
    Leeftijd
    55
    Posts
    862
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: Bij contact aanzetten van TFSI-E minder actieradius dan ervoor

    Hey @Harley39

    wrsch heb je de airco vol aan, of buitenspiegelverqwarming en stoelverwarming aan.
    als je bijvoorbeeld de airco eens uitzet zul je zien dat je actieradius iets anders aangeeft.

    Deze bovengenoemde items snoepen wat km's van je actieradius af.

    grtjs,
    Maurice
    Laatst gewijzigd door Applejuice; 29-01-24 om 18:13.
    *** Q3 TFSIe Chronos Grey*** A1 8X 1.2 TFSi Phantom black *** ***
    Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets.


  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2023
    Posts
    5
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3

    Standaard Re: Bij contact aanzetten van TFSI-E minder actieradius dan ervoor

    De airco staat altijd aan maar verder niets de auto staat in een verwarmde garage is niet koud.

  4. #4
    Applejuice's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2009
    Leeftijd
    55
    Posts
    862
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: Bij contact aanzetten van TFSI-E minder actieradius dan ervoor

    Hoi,

    probeer maar eens...zet maar maar eens uit en kijk dan wat er anders is in je display. je zult zien dat er meer km's verschijnen zodra je de airco uitzet. Is bij mijn auto ook zo en maakt niks uit of ik hem in een warme of koude ruimte zet...de airco gebruikt nu eenmaal accu.

    Maurice
    *** Q3 TFSIe Chronos Grey*** A1 8X 1.2 TFSi Phantom black *** ***
    Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets.


  5. #5

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2023
    Posts
    5
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3

    Standaard Re: Bij contact aanzetten van TFSI-E minder actieradius dan ervoor

    Heb een aantal dagen geladen en de airco op uit maar maakt geen verschil ga maar eens de dealer erna laten kijken. Blijft vreemd dat je na de start/stop knop ingedrukt heb je 2-3 km aan actieradius minder hebt.


User Tag List

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •