Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Artikelnummer toevoeging voor zijruit LV

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2011
    Posts
    28
    Kudos
    0
    Auto
    Audi E-Tron
    Land
    Land

    Standaard Artikelnummer toevoeging voor zijruit LV

    Hallo,

    Omdat iemand geprobeerd heeft de zijruit van de bestuurdersdeur in te slaan en er door deze actie flinke krassen op zijn gekomen ben ik genoodzaakt een nieuwe ruit te plaatsen. Door de fijne eigen risico regelingen voor ruitschade ga ik dit maar zelf doen. Nu loop ik tegen het probleem aan dat modeljaren, bouwjaren e.d. niet gelijk zijn. Onder de gegevens van mijn auto.


    Knipsel.jpg

    - De bovenstaande genoemde afleverdatum is niet de afleverdatum aan de 1e eigenaar maar de afleverdatum bij de dealer in de USA.

    - De datum 1e afgifte kentekenbewijs in USA is 28-02-2011.

    Nu zie ik in ETKA dat er voor een zijruit LV twee uitvoeringen zijn, 8R0 845 201 B en later C. deze laatste is later vervangen door de D. De wijziging van B naar C was omstreeks 2010 en 2011.

    Mijn vraag is welke is voor mij van toepassing, ik denk zelf dat het 8R0 845 201 C en nu dus D moet zijn omdat het zoals boven te zien modeljaar 2011 is.

  2. #2
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.834
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Artikelnummer toevoeging voor zijruit LV

    Staat er geen nummer in de ruit zelf?
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  3. #3

    Standaard Re: Artikelnummer toevoeging voor zijruit LV

    Zoals je zelf al zegt, die van jou is modeljaar 2011. Dat is te zien in de tweede regel, maar ook in je chassisnummer dat eindigt op BA en dan de 6 nummers. B is modeljaar 2011 en A is gemaakt in Ingolstadt. 8R0845201C is het precies vanaf modeljaar 2011 in gebruik. 8R0845201D is inderdaad de laatste opvolger. Product is ook niet afwijkend voor de Amerikaanse markt, dus als je in de USA verblijft ook gewoon verkrijgbaar.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •