Resultaten 1 tot 3 van de 3

Algemeen Auto Social
      Sinds
      06 2019
      Leeftijd
      63
      Kudos
      0
      Auto
      Audi SQ5

Post Hoe achterste asbak uitbouwen

Voor de voeding van mijn ambilight wil ik gebruik maken van de voeding onder de middenconsole, ik wil dan ook de bedrading netjes wegwerken, ik dacht dat dit het beste kon gaan door de asbak uit te bouwen, graag jullie mening
      VG
      Hugo

Kees B's Avatar
      Algemeen Auto Social
      Sinds
      01 2010
      Leeftijd
      69
      Kudos
      3
      Auto
      Audi Q5
      Land
      Land

Standaard Re: Hoe achterste asbak uitbouwen

Wat bedoel je precies met ambilight? Als je voetverlichting bedoelt zou je die eigenlijk aan moeten sluiten op de comfortregelunit onder het dashboard, zoals het origineel ook zit. Dan wordt die mede door de portieren aangestuurd en is de sterke regelbaar in de MMI. Om de draden te trekken moet dan wel de hele middenconsole eruit.

Op het stopcontact achterin de middenconsole staat spanning bij contact aan.
      Als je daar iets op wilt aansluiten, dan vind je hierbij de gevraagde aanwijzingen.
      Bijgevoegde Bestanden Bijgevoegde Bestanden
      Laatst gewijzigd door Kees B; 12-06-19 om 15:53.
      Q5 2.0 TFSI S-Tronic 2010
      A6 Avant 2.4 Multitronic 2001

Standaard Re: Hoe achterste asbak uitbouwen

Zie lichtpakket retrofit topic voor de 8K/8T/8R -> https://www.audiforum.nl/forum/model...ml#post1060367
      Lees ff het hele topic door

Peeet
      A5 Sportback 1.8 TFSi H6 ProLine S, 6/2013 - Daytona Grey - Black Optiek - 19'' Titanium Rotors -> Retrofits Topic A5
      ex A4-B8 2009 A4-B7 2005 A4-B6 2001 A4-B5 1996 80-B3 1988 VCDS regio zld Retrofits ex A4-B8-Topic

Forum Rechten