Resultaten 1 tot 1 van de 1

Onderwerp: Motorola G7 en bluetooth verbinding

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2020
    Leeftijd
    53
    Posts
    2
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q5

    Standaard Motorola G7 en bluetooth verbinding

    Afgelopen vrijdag heb ik mijn Audi Q5 2.0 TDI uit 2015 opgehaald en uiteraard gelijk geprobeerd om mijn Motorola G7 telefoon te verbinden met bluetooth en dit lukt niet. Ik kan wel via de MMI een telefoon zoeken en dan komt ook mijn telefoon in beeld en kan ik de telefoon pairen door de pincode te accepteren en te koppelen. Echter daarna wordt de telefoon niet gekoppeld, maar verschijnt een melding dat de telefoon wordt geïnitialiseerd en dat ik even moet wachten, maar daar blijft de MMI op staan (zonder resultaat). Ik kan echter bij media wel Spotify via mijn telefoon afspelen, dus er is wel een connectie opgebouwd, maar alleen voor media en niet om te telefoneren.

    Inmiddels heb ik al een reboot gedaan van MMI, alle oude verbindingen weggegooid (stonden nogal wat telefoons tussen) en het nog een keer geprobeerd. Ook heb ik een reboot gedaan nadat de verbinding is opgezet, maar ook dat heeft geen resultaat. Ook op internet of in dit forum kom ik dit probleem volgens mij niet tegen (ben wel nieuw hier). Is er iemand die dit probleem herkent en weet hoe het opgelost kan worden?

    Oh ja, ik heb zowel geprobeerd vanuit de MMI de verbinding op te zetten als ook vanuit de telefoon dit te doen!

    IMG_20200830_122750484.jpg
    Laatst gewijzigd door Havi1970; 30-08-20 om 14:36.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •