Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Krijg de hendel niet meer uit de P-stand na wisselen zekeringen

  1. #1

    Standaard Krijg de hendel niet meer uit de P-stand na wisselen zekeringen

    Dag allemaal, Even een vraag de 12volt aansluitingen deden het niet meer na het aansluiten van een oud stekkertje in de Q5. uit 2013.dus ben ik opzoek gegaan naar de zekering de handleiding is in het duits ik kwam er niet helemaal uit. Ik heb alle zekeringen gecontroleerd door ze er 1 voor 1 uit te halen, toen ik de defect zekering gevonden had en vervangen kreeg ik de volgende fout melding?!"Storing transmission door rijden mogelijk"Hierdoor kreeg ik de automaat niet meer uit de P stand.Half uur daarvoor niks aan de hand en de auto gereden en geparkeerd.Wat is er fout gegaan??Is er HEEL per ongeluk een zekering op de verkeerd plaats terug gezet???Hoe kom ik er achter??En welke zekering zou het kunnen zijn?Ik heb even voor tijdelijk onder de asbak het knopje omgezet nu kan ik wel gewoon rijden als of er niks aan de hand iseven langs de garage of ze het kunnen resetten maar de melding komt direct terug.even voor de duidelijkheid rijd en schakelt prima maar blijft vast zitten in de P standHELP ALLE INFO IS WELKOM!

  2. #2
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.809
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Krijg de hendel niet meer uit de P-stand na wisselen zekeringen

    Verplaatst naar het Q5 8R-subforum. Svp voortaan hier zelf de vragen over deze auto neerzetten.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  3. #3

    Standaard Re: Krijg de hendel niet meer uit de P-stand na wisselen zekeringen

    Even accu eraf halen en na 10 minuten weer erop? Of even duidelijke foto maken van de zekeringkast en even motorcode en bakcode van je sticker serviceboekje halen en hier laten zien..

  4. #4

    Standaard Re: Krijg de hendel niet meer uit de P-stand na wisselen zekeringen

    Opgelost defecte zekering!

  5. #5
    HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Posts
    20.526
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Krijg de hendel niet meer uit de P-stand na wisselen zekeringen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door denmen Bekijk Berichten
    Opgelost defecte zekering!
    soms is t, gelukkig, simpeler dan je denkt ;-)
    A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •