Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Verlagen

  1. #1
    juste's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2014
    Leeftijd
    32
    Posts
    38
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q5
    Land
    Land

    Standaard Verlagen

    hallo allen,

    ik ben in het bezit van een Q5 2.0tfsi s-line uit 2010 en ben bezig om wat dingen qua uiterlijk te veranderen waaronder andere velgen +verlaging.
    heeft er iemand hier ervaring met het verlagen van een Q5?

    ik ben er wel uit dat ik 21 inch velgen ga nemen, alleen blijft de ruimte tussen de banden en wielkasten dan nog steeds ontzettend groot.
    mijn vraag is dus of een setje veren van Eibach of H&R voldoende is of dat er ook andere schokdempers onder moeten.

    de auto word dagelijks gebruikt en is niet bedoeld voor shows dus ultra low veren etc is allemaal niet aan de orde.

    bedankt voor de info en adviezen alvast!

    gr Juste

  2. #2

    Standaard Re: Verlagen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door juste Bekijk Berichten
    hallo allen,

    ik ben in het bezit van een Q5 2.0tfsi s-line uit 2010 en ben bezig om wat dingen qua uiterlijk te veranderen waaronder andere velgen +verlaging.
    heeft er iemand hier ervaring met het verlagen van een Q5?

    ik ben er wel uit dat ik 21 inch velgen ga nemen, alleen blijft de ruimte tussen de banden en wielkasten dan nog steeds ontzettend groot.
    mijn vraag is dus of een setje veren van Eibach of H&R voldoende is of dat er ook andere schokdempers onder moeten.

    de auto word dagelijks gebruikt en is niet bedoeld voor shows dus ultra low veren etc is allemaal niet aan de orde.

    bedankt voor de info en adviezen alvast!

    gr Juste
    Ik heb alleen maar ervaring op verschillende A3 tjes met Eibach en dat beviel goed. Verder zie ik weinig info voorbij komen. 21” rijdt top!


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    03/2018 Audi Q5 8RO 2.0T 3.) 01/2014 tot 01/2018 A4 B8 Avant 2010 1.8TFSI S-line 212 PK/ 330NM by ABT 2.) 02/2008 tot 11/2013 A3 8PA 2005 2.0TFSI DSG Ambition 242 PK/ 380NM by Hartog 1.) 05/2005 tot 02/2008 A3 8P 2004 1.6 Attraction 102 PK

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •