Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Verlagen SQ5

  1. #1

    Standaard Verlagen SQ5

    Hallo heb een vraag zijn er hier mensen die een audi sq5 hebben verlaagd.En hoeveel. Heb geinformeerd bij een verkoper van kw en die raad mij aan om kw HAS systeem te gebruiken.is een systeem met de origenele schokdemper maar regelbare veren te gebruiken (comfort ).maar kan dan max 40mm lager gezet worden.nu is mijn vraag zijn er nog andere mogelijkheden.

  2. #2

    Standaard

    Heb een Audi Q5 3.0 tfsi van bouwjaar 2014. Zojuist verlaagd met voor 60 mm en achter 50 mm. Voor 15 mm spacers geplaatst en achter 20 mm spacers op 20 inch velgen met 255/45/R20. Hij is echt geweldig geworden. Kan nog steeds drie vinger er tussen drukken. Ziet er uit als een pitbull nu. Alleen weet ik niet hoe ik hier foto’s moet plaatsen. Beetje slechte website dit.

    Hij is verlaagd met H&R veren, schokbrekers zijn gewoon origineel.
    Laatst gewijzigd door tom; 23-04-21 om 20:46.

  3. #3
    lscholten's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2012
    Posts
    528
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q5
    Land
    Land

    Standaard Re: Verlagen SQ5

    Naar mijn weten is elke SQ5 standaard uitgerust met regelbare magnetische dempers. Vervangen voor een ander set dempers of verlagen lijkt met niet bevordelijk voor het regelbare demping systeem...
    Er zijn wel stekker setjes te koop om de regelbare dempers te verwijderen. (en de elektronica dus af te sluiten).
    Persoonlijk zou ik dat toch echt een downgrade vinden van het regelbare onderstel..
    2010 Audi Q5 3.2FSI Quattro Exclusive Cherry Black Pearleffect

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •