Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Resultaten 41 tot 45 van de 45

Onderwerp: Q5 houdt in bij constante snelheid

  1. #41

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    58
    Posts
    11
    Kudos
    0

    Standaard Re: Q5 houdt in bij constante snelheid

    Go en ik dacht na al die problemen met een A6 een Q5 te kopen; maar dat gevoel van inhouden heeft/had mijn A6 3.2 ook wel eens maar dit klinkt nog als een klein probleem vergeleken met de distributie, motor vastgelopen dankzij de spanners, die niet goed zijn bij de 3.2. Wat ik intussen geleerd heb met Pon, is dat alleen gespierde taal werkt. Heb nu voor de derde keer een distributie probleem (168K km), maar moest wel dreigen met een advocaat. Pon betaald de helft van de reparatie van € 6500 en mijn dealer 25%. Wel opmerkelijk, ik heb nu 3 audi's gehad met 2 problemen, A6 3.2 en A8 4.2; Raar sinds ik duits rij ben ik meer bij de garage dan met mijn italianen (lancia's). What goes wrong????

  2. #42
    poetsertje's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2005
    Leeftijd
    54
    Posts
    17.161
    Kudos
    1251
    Auto
    Audi A6 Allroad
    Land
    Land

    Standaard Re: Q5 houdt in bij constante snelheid

    ja, whats wrong.

    Mijn ervaring is alles of niets wat dat betreft.
    Vaak heb je helemaal niets, maar als er trammelant is, dan ben je ook aan de beurt.

    Poets sr rijdt Mercedes, daar blijft ook niet alles heel hoor.
    Maar daar wel een dealer organisatie die zich duizend keer verontschuldigd en alles bijna kostenloos oplost.
    Keer op keer.

    Daar hebben we als audirijders nog last van het succes, Audi moet eerst eens gruwelijk op zijn bek gaan voordat dat
    de aandacht gaat krijgen ben ik bang.
    En ik snap de rol van Pon, maar dat zit ons wel gruwelijk in de weg.
    Een fabrieks importeur had een stuk beter geweest.
    Mijn auto is net als zijn baas:
    Niet te dik, maar zwaar gebouwd

  3. #43

    Standaard Re: Q5 houdt in bij constante snelheid

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ldh Bekijk Berichten
    Hallo Q5'ers,

    Het duurde even maar na enig aandringen heeft Pon telefonisch gereageerd op mijn aangetekende brief van twee weken eerder...

    Pon erkend het probleem maar zegt niets te kunnen doen en vindt het "vervelend" voor de eigenaars/berijders. Nou ja, "vervelend" is wel een beetje zwak uitgedrukt, het lijkt erop dat Pon het allemaal niet zo erg vindt.

    Inmiddels heb ik uiteraard mijn leasemij (Leaseplan) erbij gehaald en zal ik inderdaad juridisch advies in gaan winnen. Maar ben bang dat het een gevecht tegen de welbekende bierkaai zal zijn. Hoewel een beetje bredere publiciteit misschien wel wat effekt heeft, dus wie weet wat ik daar nog mee kan doen.

    Ik heb in ieder geval wel een idee voor het reklameburo van Audi: Ze kunnen de slogan "voorsprong door techniek" wellicht vervangen door "arrogantie door succes"....

    Hou jullie op de hoogte!

    Hallo,
    hoe is dit afgelopen met PON ?
    Mijn Q5 3.0TDI heeft al vanaf het begin trillingen in het stuur en trekt naar rechts. Is reeds 2 maal retour gegaan naar PON, echter zonder tevreden resultaat. Mijn advocaat kan niet heel veel doen omdat het inderdaad vechten tegen de bierkaai is. PON is arrogantie ten top !!

    Ton

  4. #44
    <> joris(snaak)'s Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    6.328
    Kudos
    106
    Auto
    Audi RS4

    Standaard Re: Q5 houdt in bij constante snelheid

    ik ga echt nooit een nieuwe audi kopen, niks dan ellende met die gasten. Ik twijfel zelfs ooit nog een audi te kopen, ik zou er zo geen kunnen bedenken die betrouwbaar is. De V6-en hebben allemaal kettingellende, de 2.0tdi's scheuren de koppen, a4 en a6-en trillen, q5 bokt, zo kunnen we nog wel ff doorgaan.... zeer kwalijk allemaal

  5. #45
    poetsertje's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2005
    Leeftijd
    54
    Posts
    17.161
    Kudos
    1251
    Auto
    Audi A6 Allroad
    Land
    Land

    Standaard Re: Q5 houdt in bij constante snelheid

    TIP:
    Its big and beautiful.....and its called ALLROAD.

    No problemos tot nu toe, erg tevreden.
    Mijn auto is net als zijn baas:
    Niet te dik, maar zwaar gebouwd


Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •