Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: Audi Q5 'Gadgets'

  1. #1

    Question Audi Q5 'Gadgets'

    Vanwege de lange levertijd (04-2010) Audi Q5 2.0T S-tronic Pro-Line S-Line met wat leuke opties, 20inch RS4, MMI navigatie plus, Drive Select, Panoramadak, Parking system advanced, Fijnnappa lederen interieur, elektrisch bedienbare achterklep etc..

    ....meer dan voldoende tijd om wat gadgets te verzamelen.


    • Aluminium pedalen, heeft iemand enig idee welke er passen... S4/S5/Q7 of ABT pedalen..en waar te verkrijgen?
    • Tinten van de voorramen, vanaf de B-stijl zijn ze gecoat en wil ivm. het contrast de voorste ramen 'wettelijk toegestaan' tinten. Suggesties voor goede raamtinters in de Randstad zijn welkom?
    • Welke SD kaarten, ik lees dat ik 2x een 32GB SD kaart kan gebruiken (MMI navigatie Plus) Welke merk/type kunnen jullie aanraden? Heeft een grotere kaart (16 of 32GB) invloed op de snelheid van het MMI+ systeem en heeft hier het type bv. Sandisk (Ultra II, Extreme III of IV) hier enige invloed op. Ik heb in ieder geval voldoende tijd om mijn cd collectie te digitaliseren;-)
    Ik hoop dat iemand mij kan helpen daar ik maar weinig info/accessoires/gadgets kan vinden over een Audi Q5....

  2. #2

    Standaard

    Een leuke gadget voor mijn hond, door de hoge zijkanten blijven hondenharen hopelijk een beetje uit de kofferbakbekleding.

    Inhaenger


  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KRS Bekijk Berichten
    Welke SD kaarten, ik lees dat ik 2x een 32GB SD kaart kan gebruiken (MMI navigatie Plus) Welke merk/type kunnen jullie aanraden? Heeft een grotere kaart (16 of 32GB) invloed op de snelheid van het MMI+ systeem en heeft hier het type bv. Sandisk (Ultra II, Extreme III of IV) hier enige invloed op. Ik heb in ieder geval voldoende tijd om mijn cd collectie te digitaliseren;-)
    Ik hoop dat iemand mij kan helpen daar ik maar weinig info/accessoires/gadgets kan vinden over een Audi Q5....
    Zou in iedergeval een class 6 card nemen.
    Op onderstaande topic info over werkende SDHC kaarten.
    http://www.audiforum.nl/forum/elektrisch-en-elektronisch/42992-sdhc-kaart-8-16-32-gb-report-nieuwe-generatie-mmi-rns-e.html

    Peet
    Laatst gewijzigd door Peeet; 16-10-09 om 19:52.
    S5/F5 Sportback MY2018 Myhtos Zwart -> Retrofits Topic S5/F5
    ex A5/8T Sportback 1.8 TFSi H6 ProLine S, 6-2013 ->
    Retrofits Topic A5/8T
    ex A4/8K-B8 Sedan1.8 TFSi H6 ProLine 9-2009-> Retrofits Topic A4-B8/8K
    ex A4-B7 2005, A4-B6 2001, A4-B5 1996, 80-B3 1988 VCDS regio zld

  4. #4

    Standaard

    Ik ben benieuwd welke opties je hebt gekozen. Zelf heb ik net een Q5 2.0 tdi s-tronic proline bestelt. Geen s-line omdat dan de vering me te hard wordt, wel 18", audi side en lane assist, adaptive cruise control (erg relaxed op de snelweg), verwarmbare sportstoelen met leer/alcantara, panoramadak en nog een paar kleinere zaken.

    Ik vraag me af of er leden zijn met ervaring met winterbanden. Ik heb een setje 17" er alvast bijgekocht.

    Mijn levertijd bedraagt ca. 4 maanden, beste tijd, maar kijk uit naar m'n nieuwe auto!

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Veggie Q5 Bekijk Berichten
    Ik ben benieuwd welke opties je hebt gekozen. Zelf heb ik net een Q5 2.0 tdi s-tronic proline bestelt. Geen s-line omdat dan de vering me te hard wordt, wel 18", audi side en lane assist, adaptive cruise control (erg relaxed op de snelweg), verwarmbare sportstoelen met leer/alcantara, panoramadak en nog een paar kleinere zaken.

    Ik vraag me af of er leden zijn met ervaring met winterbanden. Ik heb een setje 17" er alvast bijgekocht.

    Mijn levertijd bedraagt ca. 4 maanden, beste tijd, maar kijk uit naar m'n nieuwe auto!
    Mooie configuratie! Welke kleur heb je gekozen, naast de opties in het eerste bericht heb ik gekozen voor het B&O SoundSystem, 3-zone airco, bluetooth, alarm en privacy glas (kon ik achteraf helaas niet meer wijzigen in zonnegordijntjes) en wat kleine dingen zoals verschuifbare 2e zitrij, isofix, bandenspanningscontrole, scheidingsnet en lichtpakket.

    Gr. René


  6. #6

    Red face

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KRS Bekijk Berichten
    Mooie configuratie! Welke kleur heb je gekozen, naast de opties in het eerste bericht heb ik gekozen voor het B&O SoundSystem, 3-zone airco, bluetooth, alarm en privacy glas (kon ik achteraf helaas niet meer wijzigen in zonnegordijntjes) en wat kleine dingen zoals verschuifbare 2e zitrij, isofix, bandenspanningscontrole, scheidingsnet en lichtpakket.

    Gr. René
    Beste René,

    Dat is een mooie configuratie,
    Als kleur heb ik lavagrijs pareleffect. Verder ook nog andere zaken als bluetooth, bandenspanningscontrole, zonnegordijntjes achter, omkeerbare mat bagagaeruimte (heb ik ook in mijn huidige auto, is ideaal), music interface, zijaairbags achter, hold assist, opbergpakket. Ben er wel achter dat je op de extra's redelijk los loopt...

    Hoe werkt het scheidingsnet dat je hebt gekozen?

  7. #7

    Standaard

    Het scheidingsnet is een soort vangnet tussen de achterbank en de achterbak, heeft hetzelfde oprolprincipe als de zonnegordijnen (stof ziet er hetzelfde uit). Bij een neergeklapte achterbank heb je een 2e bevestigingspunt achter de voorstoelen ter hoogte van de handgrepen aan het plafond.
    Ik heb het meer voor mijn hond aangeschaft, hij heeft de neiging om zijn kop op de achterleuning te laten rusten... en als het goed is vliegt ie niet door de voorruit bij een eventuele aanrijding... hold assist en zij-airbags achter komt er bij mij ook op.

  8. Ad

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •