Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: Amerikaanse import, originele onderdelen niet in Nederland te bestellen

  1. #1

    Standaard Amerikaanse import, originele onderdelen niet in Nederland te bestellen

    hallo,

    ik heb hier een audi sg5 uit 2018 met lichte voorschade
    nu heb ik via de garage orginele onderdelen besteld maar echter door de import van de auto passen de de koplampen niet
    nu heb ik een nieuwe front van de audi gekregen 80A805594C dit is al een rectificatie C was een B .
    wat ik zoek is de 80A805594A dit zou dan de goeie moeten zijn de steuntjes zitten voor de lamp voor het oog inderdaad lager als ik op het plaatje kijk
    deze kan ik wel in amerika bestellen alleen die versturen niet over zee

    iemand hier nog een goudentip!!!!!

    vr gr scott

  2. #2
    MaartenS1981's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2009
    Posts
    6.534
    Kudos
    151
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard re: Amerikaanse import, originele onderdelen niet in Nederland te bestellen

    Bedoel je dat je het originele Amerikaans front wil, zodat de originele koplampen passen? Of wil je ombouwen naar Europees? Als je al het een en ander moet vervangen aan de voorzijde, zou ik hem ombouwen naar Europees. Anders zit je straks dat je met moeite een Amerikaans model koplamp moet zoeken als die defect raakt.
    Wie het laatst lacht, denkt het traagst.....

  3. #3
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.103
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard re: Amerikaanse import, originele onderdelen niet in Nederland te bestellen

    Het opgegeven nummer lijkt niets bijzonders, het is ook maar de vraag of het door amerikaans komt, vaak zijn de koplampen wel andrrs in het binnenwerk maar verder niet de bevestiging of front. Hooguit dat het komt omdat het een SQ5 is met bepaalde motor.

    Dit is het nummer wat je opgeeft, ebay staat er ook vol mee.
    https://www.autodoc.co.uk/car-parts/oem/80a805594a

    Je kan beter zoeken naar een complete kop/front van een SQ testauto.
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

  4. #4

    Standaard Re: Amerikaanse import, originele onderdelen niet in Nederland te bestellen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MaartenS1981 Bekijk Berichten
    Bedoel je dat je het originele Amerikaans front wil, zodat de originele koplampen passen? Of wil je ombouwen naar Europees? Als je al het een en ander moet vervangen aan de voorzijde, zou ik hem ombouwen naar Europees. Anders zit je straks dat je met moeite een Amerikaans model koplamp moet zoeken als die defect raakt.
    ja ik wil graag een orginele Amerikaanse front de koplampunits heb ik ook Amerikaanse de front is de enigste wat ik nog nodig heb

  5. #5

    Standaard Re: Amerikaanse import, originele onderdelen niet in Nederland te bestellen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rol-Co Bekijk Berichten
    Het opgegeven nummer lijkt niets bijzonders, het is ook maar de vraag of het door amerikaans komt, vaak zijn de koplampen wel andrrs in het binnenwerk maar verder niet de bevestiging of front. Hooguit dat het komt omdat het een SQ5 is met bepaalde motor.

    Dit is het nummer wat je opgeeft, ebay staat er ook vol mee.
    https://www.autodoc.co.uk/car-parts/oem/80a805594a

    Je kan beter zoeken naar een complete kop/front van een SQ testauto.
    toch lijkt er een verschil in de bevestiging punten in de a en c type wij zoeken toch liever origineel
    bedankt deze waren al bekend bij ons


  6. #6

    Standaard Re: Amerikaanse import, originele onderdelen niet in Nederland te bestellen

    goede middag , Audi SQ5 uit USA / Canada 2018 FY model .
    zoek een onderlip van de VOOR BUMPER bumperhoeken zijn 80A807437E lv / 80A807438E rv in Europa zijn deze niet verkrijgbaar volgens Audi Duitsland en Pon in Nederland
    gaarne hoor ik van u
    mvg piet

  7. #7
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.834
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Amerikaanse import, originele onderdelen niet in Nederland te bestellen

    Heb je al eens gegoogled of op ebay gezocht?
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  8. Ad

User Tag List

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •