Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Luchtvering wil niet in dynamische stand

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2015
    Posts
    5
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6 Allroad
    Land
    Land

    Standaard Luchtvering wil niet in dynamische stand

    Hallo, wie kan mij helpen met het volgende probleem,auto kwam niet meer naar benden en ik heb het achter ventiel van de luchtvering al vervangen en dat probleem is opgelost, auto staat nu perfect recht! Uitgelezen met vcds en geeft geen foutcodes maar de luchtvering komt niet in zijn dynamische stand, de dynamische stand is nu de automatische stand. Ik heb geprobeerd om de stand te verlagen maar in vcds wil hij de nieuw in gegeven stand niet vast houden en gaat steeds terug naar de fabrieksinstelling. Wie weet een oplossing?
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

  2. #2
    Vdub's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2006
    Leeftijd
    43
    Posts
    1.001
    Kudos
    10
    Auto
    Audi V8

    Standaard Re: Luchtvering wil niet in dynamische stand

    ik denk dat je met VCDS te laag wil, dat pikt ie niet, als je erg laag wil kun je beter kortere koppelstangetjes nemen.
    Ik neem aan dat je weet dat je de afstelling IN/OP de automatic stand doet? Je moet dan tegen de computer zeggen dat ie hoger zou staan dan de fabrieksinstellingen.

    Dwz als voor org op 49cm staat en je wil em 2cm verlagen moet je em vertellen dat ie op 51 staat. LET WEL, zeggen dat ie op 55 staat om hem dus 6cm te verlagen zal ie niet pikken.
    '90 Audi V8 DTM, '03 Audi A8 4.2 quattro, '06 Caddy DSG, '02 Passat Variant 1.8t, '02 Passat Variant W8

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2015
    Posts
    5
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6 Allroad
    Land
    Land

    Standaard Re: Luchtvering wil niet in dynamische stand

    Het probleem is dat de audi in zijn fabrieksafstelling blijft staan, wat ik ook verander,hij gaat terug naar de fabrieksafstelling.even een toelichting wagen is gekeurd viel een steekproef op keurmeester heeft hem uit zijn veren getrokken,en hem niet in zijn krikstandgezet daarna zijn de problemen gekomen.
    Laatst gewijzigd door Q7Driver; 14-03-16 om 10:26.

  4. #4
    Vdub's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2006
    Leeftijd
    43
    Posts
    1.001
    Kudos
    10
    Auto
    Audi V8

    Standaard Re: Luchtvering wil niet in dynamische stand

    heb je al even de massakabel losgeschroefd vlak voor de stoel, met dop 13? daar kun je makkelijk bij door alleen even de kap van de stoel aan de voorkant weg te halen, je moet de voorste moer hebben, dus niet de achterste(tunnelkant) want die houd beide kabels vast.

    Misschien is het ook een idee een 'claim' bij de RDW neer te leggen, die zijn nl onkundig bezig geweest.
    Laatst gewijzigd door Vdub; 20-03-16 om 15:19.
    '90 Audi V8 DTM, '03 Audi A8 4.2 quattro, '06 Caddy DSG, '02 Passat Variant 1.8t, '02 Passat Variant W8

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •