Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Standaard luidsprekers ondermaats

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2016
    Leeftijd
    47
    Posts
    5
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q7

    Standaard Standaard luidsprekers ondermaats

    Ik heb een nieuwe Q7. De verkoper vertelde mij dat de standaard geluidsinstallatie al dik ok was. Nu ik mijn wagen heb wordt ik ongeveer gek van de klank die de standaard speakers produceren. Op een bepaalde (lage) frequentie gaat het hele interieur in resonantie. Gevolg: ik zet de radio uit. Alternatief: lage tonen minder dan halverwege zetten maar dan klinkt de muziek alsof hij uit een wekkerradio komt. Iemand gelijkaardige ervaringen? Oplossingen?
    jan.

  2. #2
    TonnieT
    Guest

    Standaard Re: Standaard luidsprekers ondermaats

    Hoi Jan,

    Ik heb zelf geen Q7 maar de nieuwe A4. Maar ook ik ben niet tevreden over het geluid. Heb onderstaande vraag gepost om ervaringen van anderen te horen. Helaas heeft nog niemand gereageerd. Ik heb wel het Audi Sound Systeem. Maar ondanks dat is er geen 'warm' en 'vol' geluid.

    Ik heb inmiddels bij de garage de auto laten uitlezen of er fouten zijn met bijvoorbeeld de versterker of luidsprekers.
    Helaas hebben ze niks kunnen vinden en moet ik waarschijnlijk met de geluidsweergave genoegen nemen.

    Hopelijk is er voor jouw wel een goede oplossing. Succes!

    http://www.audiforum.nl/forum/techni...ml#post1719522

    Groet,

    Tonnie

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2016
    Leeftijd
    47
    Posts
    5
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q7

    Standaard Re: Standaard luidsprekers ondermaats

    Mijn wagen was laatst binnen bij de garage. Er werd nieuwe software geïnstalleerd. Het geluid was al pakken beter maar het is nog veel beter wanneer ik die woofer, die zich in mijn koffer bevindt, gewoon uitschakel (fiche uit getrokken). Nu is het geluid wel ok.
    Laatst gewijzigd door jandc9620; 23-10-16 om 13:01.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •