Recent heb ik een paaltje geraakt met mijn Audi Q7 uit 2013. De bumper en grille zijn toen vervangen. Tot het vervangen van de bumper (door Wittebrug / audi dealer) had ik geen foutmeldingen, ook niet nadat ik dus een weekje met schade aan de bumper gereden had. Sinds de schade herstelt is, heb ik af en toe foutmeldingen in het ESP, de niveauregeling en de adaptive lights. De fouten komen allemaal tegelijk en verdwijnen ook weer als sneeuw voor de zon. Hij is hiervoor 2 keer terug geweest naar Wittebrug en binnenkort gaat hij voor de 3e keer terug. Ik heb in de tussentijd de auto uit laten lezen door een andere dealer en die geeft aan dat de stuurhoeksensor foutmeldingen geeft en dat dit al die storingen veroorzaakt.

Heeft iemand ervaringen hier mee? En is er zelf iets aan te doen? Ik heb er niet veel vertrouwen in dat Wittebrug het zelf gaat vinden aangezien hen dat de eerste 2 keer ook niet gelukt is en ze niet veel verder kwamen dan: “het komt waarschijnlijk omdat de systemen weer even moeten inleren”.