Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: 3.0 TDI, airco blaast soms hete lucht terwijl hij op 18 graden is ingesteld

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2019
    Leeftijd
    66
    Posts
    2
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q7

    Standaard 3.0 TDI, airco blaast soms hete lucht terwijl hij op 18 graden is ingesteld

    Mijn airco blaast af en toe hete lucht terwijl hij ingesteld is op 18 graden buiten is warmer,
    airco is pas bijgevuld, wie weet waar de HVAC pomp zit onder deze motorkap, hij lijkt dat de temperatuur regelaar niet goed meer werkt, dit zou volgens you tube de pomp moeten zijn, dit is een klep met 2 spoelen en 2 kernen die en 2 veren, deze moeten dan schoongemaakt moeten worden, vanwege kalkafzetting, wie kan mij helpen.
    Dirk

  2. #2
    MaartenS1981's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2009
    Posts
    6.534
    Kudos
    151
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: 3.0 TDI, airco blaast soms hete lucht terwijl hij op 18 graden is ingesteld

    Bij de A6 4F zit ie tegen het schutbord aan midden bij de voorruit onder de motorkap. Ik vermoed bij de Q7 4L ook, maar pin me er niet op vast.
    Wie het laatst lacht, denkt het traagst.....

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2019
    Leeftijd
    66
    Posts
    2
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q7

    Standaard Re: 3.0 TDI, airco blaast soms hete lucht terwijl hij op 18 graden is ingesteld

    Maarten,
    dat laten ze ook op de video zien dat hij daar zit bij de A6, maar heb dit niet kunnen vinden in de Q7, dan zou ik de plaat onder de ruitenwissers weg moeten halen, dan moet ik de wisserarmen demonteren om hier bij te komen. mvgr Dirk

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •