Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Voorbumper monteren?

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2012
    Posts
    8
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q7

    Standaard Voorbumper monteren?

    Hallo mensen

    Weet er iemand hoe je een voorbumper van een
    audi q7 2007 monteer is dit zelf te doen of beter door een
    expert te laten doen

    Mvg

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2013
    Posts
    99
    Kudos
    4
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Voorbumper monteren?

    Dit is volledig zelf te doen hoor!

    Je demonteert de torqs moertjes in de wielkasten, als je dit hebt gedaan dan moet je 1 of 2 moertjes demonteren die de bumper samehoud met het spatbord en daarna moet je alles demonteren onderaan de wagen, daarna sta je recht en demonteer je de beschermkap op de motor die over/tussen de grille zit, en daarna hoef je enkele moertjes te demonteren rondom de grille.

    eenmaal je dit allemaal hebt gedaan dan schuif je de bumper naar je toe, pas op dat je deze niet te ver schuift (want je moet de fiches van de mistlichten uittrekken en indien je xenon hebt het darmpje van de ruitensproeier vloeistof demonteren(die ook uw xenonlichten poetst)

    is écht heel erg makkelijk hoor, gewoon goed kijken ofdat je niets vergeet los te maken, normaal gezien kan je dit in een klein halfuur demonteren ;-)
    foto's heb ik jammer genoeg niet maar misschien dat er nog anderen zijn die een DIY hebben ofzo.

    Monteren is precies hetzelfde, de bumper erop steken en alles terug vaststeken , fiches opsteken best bovenaan terug vast monteren en dan de wielkasten en terug onderaan
    voor mij was het makkelijker om het uit te typen bij het demonteren omdat ik het beter voor mij zie, hopelijk ben je geholpen!

    Mvg
    Laatst gewijzigd door quattrings; 14-04-13 om 11:24.

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2012
    Posts
    8
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q7

    Standaard Re: Voorbumper monteren?

    Bedankt ga het proberen

    Mvg

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •